øv kender ikke min testdag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

218 visninger
2 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej 

Min mand og jeg har 2 børn sammen og begge har vi fået hjælp til da jeg har meget uregelmæssige cyklus. 

Vores chance for graviditet uden hjælp er meget lille.

Og dog har jeg de sidste 8-9 dage haft en følelse af at være gravid.

Derudover har jeg haft svage smerter i underlivet, som kommer i små intervaller. 

I går ramte jeg de magiske 28 dage. Men min cyklus kan nemt være op til 40 dage. 

Når men jeg valgte at købe et sæt graviditets teste. Nogen af dem der reklamere med at kunne teste op til 4 dage før. 

første test tog jeg i forgårs og anden i dag. Begge bragende negative. 

Min mand og jeg prøver ikke at blive gravide men skulle det ske ville vi da blive glade da det jo nærmest er umuligt. Ved ikke hvorfor jeg har denne fornemmelse af at være gravid... 

Men øv hvor er det frustrerende ikke at kende sin testdag for vil jo egentlig bare gerne have besked. Har taget en æl test som også var negativ så det er ikke det jeg mærker. 

Jeg kan jo købe mig fattig i test de næste dage og det magter jeg egentlig ikke.. 

Andre der kender til det? 

Er der nogen måde man kan finde ud af hvor i ens cyklus man er??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2017

Anonym

Forstå seriøst ikke, at folk kalder det testdag. Hvis du har  en cyklus på mellem 28-40 dage, er det så ikke bare og vente til derefter, og se om du får din menstruation eller ej?  

Anmeld Citér

2. februar 2017

Stivdie

Anonym skriver:

Hej 

Min mand og jeg har 2 børn sammen og begge har vi fået hjælp til da jeg har meget uregelmæssige cyklus. 

Vores chance for graviditet uden hjælp er meget lille.

Og dog har jeg de sidste 8-9 dage haft en følelse af at være gravid.

Derudover har jeg haft svage smerter i underlivet, som kommer i små intervaller. 

I går ramte jeg de magiske 28 dage. Men min cyklus kan nemt være op til 40 dage. 

Når men jeg valgte at købe et sæt graviditets teste. Nogen af dem der reklamere med at kunne teste op til 4 dage før. 

første test tog jeg i forgårs og anden i dag. Begge bragende negative. 

Min mand og jeg prøver ikke at blive gravide men skulle det ske ville vi da blive glade da det jo nærmest er umuligt. Ved ikke hvorfor jeg har denne fornemmelse af at være gravid... 

Men øv hvor er det frustrerende ikke at kende sin testdag for vil jo egentlig bare gerne have besked. Har taget en æl test som også var negativ så det er ikke det jeg mærker. 

Jeg kan jo købe mig fattig i test de næste dage og det magter jeg egentlig ikke.. 

Andre der kender til det? 

Er der nogen måde man kan finde ud af hvor i ens cyklus man er??

Jeg tror den eneste måde, du kan få klar besked om,  hvor du er i din cyklus er ved en professionel, der scanner dig. 

Jeg ved det er et irriterende svar, men det eneste du kan gøre er at slå koldt vand i blodet, adsprede tankerne og så tage en test igen om 2-3 uger, hvis mens ikke dukker op inden. 

For mig er d. 28 ikke testdag, da det de fleste måneder vil være for tidligt. Testdag er den dag du (senest) forventer mens. For mig er det dag 36, da min menscyklus varierer på 30-36 dage, og jeg derfor ikke kan sige jeg er gået over før. For dig er det dag 40.

Giver det mening? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.