Ved godt, at det har været kærligt ment, med at i har grint af mormor, når hun har sagt ting i ikke lige plejer at hører fra hende, Men vil så os lige vende den om at sige på en go måde, at når en dame er så højt oppe i alderen, så er det rigtig tarveligt, at i griner af hende (og igen, forstår godt det du skriver, med at der ikke har været noget ondt i det overhovedet)
havde jeg oplevet det samme, så ville mine alarmklokker ringe lige med det samme.. jeg ville prøve at ligge mærke til hendes ord, glemsomhed, samt snakke med morfaren om det, i stedet for at grine af det.
Jeg ville forhører mig hos hendes læge -det skal nok være hendes mand der Gør det, fortælle lægen hele historien, om spørg til råds om hvad i som familie skal Gøre nu, for mormoren. Er sikker på lægen har prøvet lignede situationer.. og kan komme med råd.
Så i stedet for at bruge energi på at grine, så fat knoglen i morgen og få sat gang i tingene.
håber virkelig det bedste for jeres mormor. Og husk, jeg mener intet ondt omkring det med at i griner af hende, og forstå godt hvad du skriver, at det kun er kærligt ment, men igen, hjælp morfaren og mormoren og få hende undersøgt, ring til hendes læge allerede i morgen, så hun kan få hjælp
Anmeld
Citér