Gravid på alternativ måde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar 2017

Anonym trådstarter

Godaften med jer 

Jeg er anonym, da jeg endnu ikke ønsker, at nogen bekendte finder ud af, at vi forsøger at få barn.

Min kæreste og jeg har besluttet os for at forsøge at blive gravide. Igennem noget tid har han dog haft besvær med følsomheden, og har derfor svært ved at holde erektionen oppe i mig.

Han forsøger virkelig, men frustrationen gør det kun værre. Engang imellem kan han godt afslutte samlejet og komme oppe i mig, men det er vel kun omkring 1/4 af gangene.

Mit spørgsmål går så på, om jeg kan blive gravid af, at vi alternativt opsamler sæden på fingrene når det er helt friskt, og så "kommer det op"? Specielt omkring ægløsning selvfølgelig.

Jeg ved det lyder mærkeligt, men det er reelt et problem.

Mvh. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2017

esioul

Anonym skriver:

Godaften med jer 

Jeg er anonym, da jeg endnu ikke ønsker, at nogen bekendte finder ud af, at vi forsøger at få barn.

Min kæreste og jeg har besluttet os for at forsøge at blive gravide. Igennem noget tid har han dog haft besvær med følsomheden, og har derfor svært ved at holde erektionen oppe i mig.

Han forsøger virkelig, men frustrationen gør det kun værre. Engang imellem kan han godt afslutte samlejet og komme oppe i mig, men det er vel kun omkring 1/4 af gangene.

Mit spørgsmål går så på, om jeg kan blive gravid af, at vi alternativt opsamler sæden på fingrene når det er helt friskt, og så "kommer det op"? Specielt omkring ægløsning selvfølgelig.

Mvh. 

Hva med hjemme inseminering?  

Anmeld Citér

1. februar 2017

lilledittemor

Anonym skriver:

Godaften med jer 

Mvh. 

Bum bum.. jeg ved ikke om det virker ifht. at temperaturen skal være rigtig, men måske han kan komme i en engangssprøjte og så kan du selv komme det op? Så kan det måske nemmere komme højere op så? 

Men det skal nok gå hurtigt - jeg ved ikke hvad sådan nogle små nogle kan klare 

Anmeld Citér

1. februar 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hva med hjemme inseminering?  

Hvad går det ud på?  og er det noget vi ville kunne finde ud af helt simpelt? Det må heller ikke ødelægge vores sexliv helt og aldeles.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.