Gå tilbage til eksen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar 2017

Anonym trådstarter

Er der nogen her der har været gået fra eksen et par år men derefter får nye følelser og finder sammen igen ?

Fortæl gerne din historie.

Jeg ønsker ikke trælse og dårlige kommentarer om at man ikke burde osv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogen her der har været gået fra eksen et par år men derefter får nye følelser og finder sammen igen ?

Jeg har ikke selv oplevet det. Men mine forældre gik fra hinanden da min storebror var lille. De brugte meget tid sammen grundet ham og så kom følelserne lidt igen (eller også forsvandt de aldrig helt). De var hver til sit i 2-4 år. Fandt sammen igen og fik mig efter et par år. Der er 10 års forskel på mig og min bror. Årsagen til at de i simrishamn gik fra hinanden var overvejende økonomisk. De skændtes om økonomi og hvem der skulle gå ud med skraldet. De har idag været sammen i 45 år (inklusive de få år de var væk fra hinanden) og de har nu været gift i tre år. Deres forhold har ikke været nemt og jeg har mange gange ønsket at de gik fra hinanden, da jeg boede hjemme. I dag er jeg sig glad for at de er sammen, da det virkelig virker til at de elsker hinanden. 

Anmeld Citér

1. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har ikke selv oplevet det. Men mine forældre gik fra hinanden da min storebror var lille. De brugte meget tid sammen grundet ham og så kom følelserne lidt igen (eller også forsvandt de aldrig helt). De var hver til sit i 2-4 år. Fandt sammen igen og fik mig efter et par år. Der er 10 års forskel på mig og min bror. Årsagen til at de i simrishamn gik fra hinanden var overvejende økonomisk. De skændtes om økonomi og hvem der skulle gå ud med skraldet. De har idag været sammen i 45 år (inklusive de få år de var væk fra hinanden) og de har nu været gift i tre år. Deres forhold har ikke været nemt og jeg har mange gange ønsket at de gik fra hinanden, da jeg boede hjemme. I dag er jeg sig glad for at de er sammen, da det virkelig virker til at de elsker hinanden. 

Sikke en dejlig historie Vi gik også fra hinanden af bla økonomiske grunde. vi priorterede forskelligt. og mange andre ting vi skændes om. men vi har snakket sammen jævnligt de sidste 2 år som gode venner. Og til en evt start skulle det også være hver for sig som ses og se hvor det fører hen igen.

Men tak for dit svar

Anmeld Citér

1. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg gik fra min eks for snart 2 år siden. Vi gik fra hinanden pga forskellige drømme og prioriteringer. Vi har en datter sammen der bliver 3 år inden længe. 

Jeg er begyndt at få følelser for ham igen og han for mig. Dog finder vi ikke sammen igen lige forløbig, da vores drømme stadig tager os forskellige steder hen. Vi bor meget langt fra hinanden, og ingen af os har lyst til at flytte. 

Havde vilkårene været lidt anderledes, så kunne jeg godt se os sammen igen. Det er de desværre ikke. 

Jeg håber et eller andet sted at vi finder sammen igen, men på den anden side vil jeg ikke vente på ham. Jeg leder ikke aktivt, men skulle kærligheden banke på vil jeg ikke afvise den.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.