Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
7 svar
4 synes godt om
1. februar 2017

Nikoline123

Hej. Jeg testede positiv æl den 26.01 og natten til den 27 tror jeg det var eller 28 havde jeg meget ondt i maven om natten om dagen var der lidt plet blødning. Min mand jeg jeg havde sex d 21 men uden han kom. Nogen der ved om jeg Lan være blevet gravid og hvilken dag???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2017

Bb2015

Min umiddelbare tanke er at du havde ægløsning d 28 og at du skulle være meget heldig hvis sædcellerne har overlevet så længe. Nogle siger de kan leve op til 7 dage, men jeg tror ikke på det, desværre.

Anmeld Citér

1. februar 2017

Rockertand

Nikoline123 skriver:

Hej. Jeg testede positiv æl den 26.01 og natten til den 27 tror jeg det var eller 28 havde jeg meget ondt i maven om natten om dagen var der lidt plet blødning. Min mand jeg jeg havde sex d 21 men uden han kom. Nogen der ved om jeg Lan være blevet gravid og hvilken dag???

Hvornår tænker du selv, at det skulle være sket?

Det kræver en ægløsning og sædceller, ellers er der ikke så store chancer.

Anmeld Citér

1. februar 2017

Nikoline123

Ok så i mener ikke der kan være chance for graviditet ��

Anmeld Citér

1. februar 2017

Muhmi

Der er altid en chance, men om den er stor er svært at sige

Anmeld Citér

1. februar 2017

Bb2015

Hvis du kun har haft sex d 21 (uden udløsning endda) og ægløsning formodentlig lå d 27 eller 28, så tror jeg ikke du er gravid 

Anmeld Citér

1. februar 2017

Nikoline123

Michfich skriver:

Hvis du kun har haft sex d 21 (uden udløsning endda) og ægløsning formodentlig lå d 27 eller 28, så tror jeg ikke du er gravid 

Min menstruation var første dag d 11 og det passer med ægløsning den 26 eller det kan vel os være ægget der satte sig fast der da det gjorde ondt ?? �� Nå chancerne Er vidst ikke så store ��

Anmeld Citér

1. februar 2017

Rockertand

Nikoline123 skriver:

Min menstruation var første dag d 11 og det passer med ægløsning den 26 eller det kan vel os være ægget der satte sig fast der da det gjorde ondt ?? �� Nå chancerne Er vidst ikke så store ��

Man kan ikke mærke implantationen af den simple årsag, at der ikke er nerver tilstede - forestil dig et helvede ved menstruation, hvis man kunne få smerter ved en implantation med så lille embryon.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.