Hej de damer! 
Som overskriften viser, så sagde min morfar hej til mig, selvom han gik bort for ca 5 år siden. Jeg er ikke typen der tror på ånder/engle normalt, men har stadig altid haft en fornemmelse at de var der - har altid haft den aftale med dem at de ikke skal vise sig for mig, for jeg bliver skide bange! 
Nå men historien starter ved at jeg har læst "The secret" - nogen der kender bogen? Kort handler den om at det du tænker, det er det du modtager - du har eget ansvar for din tanker og derved hvordan dit liv bliver. Læs den!
Der findes historie om kvinder der manifestere og visualisere en graviditet og får hvad de tænker og forestiller sig! Det er via moodboards, dagbøger og det at fortælle sig selv at man allerede er gravid og agerer derefter - ja det lyder måske kuk kuk, men jeg tror på vi har mere magt end vi går og forestiller os!
Jeg havde læst om kvinde der hver dag mediterede og talte til sin mave, som var der en baby derinde ... jeg sad en aften på toilet, samtidig med jeg børstede tænder - jeg kigger ned på min mave og rør den med min hånd, og siger "Giv mig lige et tegn hvis du er derinde" - og ud af ingenting siger min morfar "Hej Louise" 
Jeg tuede med det samme, min morfar betød meget for mig, og ja samtidig forvirret - det viser sig at jeg ikke er gravid denne gang, men jeg synes historien stadig er fin og at tanken om vi alle har en skytsengel der passer på os, er en dejlig tanke!

er i intereseret i at læse om de fantastiske historie så kig dette link: http://www.thesecret.tv/?s=pregnant&post_type=stories
Hvad tænker i om alt det her, og har i erfaringer?
God aften til jer alle 
Anmeld
Citér