Min afdøde morfar sagde hej / The secret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
7 svar
11 synes godt om
31. januar 2017

Louisevilhababy

Hej de damer! 

Som overskriften viser, så sagde min morfar hej til mig, selvom han gik bort for ca 5 år siden. Jeg er ikke typen der tror på ånder/engle normalt, men har stadig altid haft en fornemmelse at de var der - har altid haft den aftale med dem at de ikke skal vise sig for mig, for jeg bliver skide bange! 

Nå men historien starter ved at jeg har læst "The secret" - nogen der kender bogen? Kort handler den om at det du tænker, det er det du modtager - du har eget ansvar for din tanker og derved hvordan dit liv bliver. Læs den!

Der findes historie om kvinder der manifestere og visualisere en graviditet og får hvad de tænker og forestiller sig!  Det er via moodboards, dagbøger og det at fortælle sig selv at man allerede er gravid og agerer derefter - ja det lyder måske kuk kuk, men jeg tror på vi har mere magt end vi går og forestiller os! 

Jeg havde læst om kvinde der hver dag mediterede og talte til sin mave, som var der en baby derinde ... jeg sad en aften på toilet, samtidig med jeg børstede tænder - jeg kigger ned på min mave og rør den med min hånd, og siger "Giv mig lige et tegn hvis du er derinde" - og ud af ingenting siger min morfar "Hej Louise" 

Jeg tuede med det samme, min morfar betød meget for mig, og ja samtidig forvirret - det viser sig at jeg ikke er gravid denne gang, men jeg synes historien stadig er fin og at tanken om vi alle har en skytsengel der passer på os, er en dejlig tanke!

er i intereseret i at læse om de fantastiske historie så kig dette link:  http://www.thesecret.tv/?s=pregnant&post_type=stories

Hvad tænker i om alt det her, og har i erfaringer? 

God aften til jer alle 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2017

Rockertand

Louisevilhababy skriver:

Hej de damer! 

Som overskriften viser, så sagde min morfar hej til mig, selvom han gik bort for ca 5 år siden. Jeg er ikke typen der tror på ånder/engle normalt, men har stadig altid haft en fornemmelse at de var der - har altid haft den aftale med dem at de ikke skal vise sig for mig, for jeg bliver skide bange! 

Nå men historien starter ved at jeg har læst "The secret" - nogen der kender bogen? Kort handler den om at det du tænker, det er det du modtager - du har eget ansvar for din tanker og derved hvordan dit liv bliver. Læs den!

Der findes historie om kvinder der manifestere og visualisere en graviditet og får hvad de tænker og forestiller sig!  Det er via moodboards, dagbøger og det at fortælle sig selv at man allerede er gravid og agerer derefter - ja det lyder måske kuk kuk, men jeg tror på vi har mere magt end vi går og forestiller os! 

Jeg havde læst om kvinde der hver dag mediterede og talte til sin mave, som var der en baby derinde ... jeg sad en aften på toilet, samtidig med jeg børstede tænder - jeg kigger ned på min mave og rør den med min hånd, og siger "Giv mig lige et tegn hvis du er derinde" - og ud af ingenting siger min morfar "Hej Louise" 

Jeg tuede med det samme, min morfar betød meget for mig, og ja samtidig forvirret - det viser sig at jeg ikke er gravid denne gang, men jeg synes historien stadig er fin og at tanken om vi alle har en skytsengel der passer på os, er en dejlig tanke!

er i intereseret i at læse om de fantastiske historie så kig dette link:  http://www.thesecret.tv/?s=pregnant&post_type=stories

God aften til jer alle 

Når du nu tror på det - så var det nok meget godt, at du sad på toilet, så var du fri for at skifte trusser.....

Anmeld Citér

31. januar 2017

MorTil3+

Louisevilhababy skriver:

Hej de damer! 

God aften til jer alle 

Synes det lyder meget mystisk lige det der, men tror på at der er mere end hva vi lige kan se. Vores datter har kunne fornemme nogle ting, hun kan tit sige at nu kommer far/mormor osv, og 2 sek efter kører de ind i indkørslen selvom det ikke er på faste tidspunkter. Da hun havde lillebrors værelse så hun en mand derinde flere gange "manden ovre i hjørnet vil køre traktor" det sagde hun rigtig tit. ja faktisk endte det med at lederen i børnehaven hev fat i mig en dag og sagde at hvis det var at jeg havde besøg af en anden mand så ku jeg bare sige til vores datter at det var en ven for vores datter havde sagt at "mor vil ikke sige hvem den fremmede mand er". Nu bor vi på en nedlagt landbrugsejendom og  det ældre ægtepar der ejede gården før os der døde manden her. Så efter vores datter begyndte på de ting der tror jeg på at der er et eller andet.

Anmeld Citér

31. januar 2017

Louisevilhababy

Ja man siger jo børn er mere åbne overfor de afdøde og sjov historie med børnehavne, det gør det pludselig meget virkeligt!! - jeg synes stadig det er lidt uhyggeligt, men ja som jeg skrev hvis man kan vende det til at de er der for at passe på os, og måske give os en tryghed en gang imellem ... 

Anmeld Citér

31. januar 2017

Louisevilhababy

Rockertand skriver:

Når du nu tror på det - så var det nok meget godt, at du sad på toilet, så var du fri for at skifte trusser.....

Mener du at jeg ville tisse i bukserne eller ? 

Anmeld Citér

31. januar 2017

KissMeKissMeKissMe

Jeg tror overhovedet ikke på sådan noget. 

Hverken at man kan tænke sig gravid eller ånder. Men okay. I følge din teori, så sker det jo også kun for dem, der tror og så giver det jo mening, at jeg aldrig oplever noget overnaturligt 

Jeg tror heller ikke på gud og alt det der. 

Hvad jeg tror på er, at der er mange ting, der endnu ikke er opdaget. F.eks. om kroppen, hjernen osv. Og det kan jo få nogle ting til at virke som "mirakler". Så jeg er ikke afvisende over for alternative ting, som ikke nødvendigvis er bevist. Hvis forskningen begyndte at pege imod, at man kan tænke sig gravid, så fint med mig. Men det gør den så vidt jeg ved ikke 

Anmeld Citér

31. januar 2017

Camilla <3

Kender godt til "The secret", mener vidst der også er en film som jeg har set en gang.  Og så er det da hammer sødt af din morfar, at komme forbi og sige hej.  Jeg er helt klart en believer på det område og har også selv taget en spirituel uddannelse. 

Anmeld Citér

1. februar 2017

Louisevilhababy

KissMeKissMeKissMe skriver:

Jeg tror overhovedet ikke på sådan noget. 

Hverken at man kan tænke sig gravid eller ånder. Men okay. I følge din teori, så sker det jo også kun for dem, der tror og så giver det jo mening, at jeg aldrig oplever noget overnaturligt 

Jeg tror heller ikke på gud og alt det der. 

Hvad jeg tror på er, at der er mange ting, der endnu ikke er opdaget. F.eks. om kroppen, hjernen osv. Og det kan jo få nogle ting til at virke som "mirakler". Så jeg er ikke afvisende over for alternative ting, som ikke nødvendigvis er bevist. Hvis forskningen begyndte at pege imod, at man kan tænke sig gravid, så fint med mig. Men det gør den så vidt jeg ved ikke 

Jeg havde givet det samme svar for 14 dage siden - jeg ville også mene at nogen er mere åbne for tegn fra andre, og kan bedre aflæse andre, og derfor ved de ting om andre, det "ikke kunne vide" ... Så jeg skal ikke kunne sige hvad der er rigtigt, men kun min oplevelse, som jeg sidder med lige nu 

Hvad angår "the secret" og det at tænke sig til det man ønsker at modtage, så kan man ta hvad man vil af bogen og bruge hemmeligheden sådan så det passer dig bedst! Jeg tror på man har egen ansvar for sit liv, også om man vælger at styres af sin frygt, ja så vil man også agerer ud fra sin frygt, og jeg tror aldrig på det kan gavne dig: det kunne være frygten for at være barnløs, det at sige til sig selv igen og igen at man ar barnløs, ja så tror jeg klart, som minimum også at det bliver noget svære at nå til sine drømme om et barn! Eller det at folk omkring altid siger "det kommer når du mindst venter det, du skal bare lade være med at tænke på det, at du vil have et barn, så bliver du gravid" - jeg har aldrig forstået det, for hvordan kan man glemme noget man ønsker så meget, så jeg har vendt den og tænker at det stik modsatte helt klart må hjælpe mig meget mere end at "glemme det"  - altså "the secret" metode! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.