Hvor hurtigt gravid ved ICSI-behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. januar 2017

Anonym trådstarter

Godmorgen baby.dk 

Min mand og jeg har været til første samtale på en fertilitetsklinik, hvor min mand fik konstateret nedsat sædkvalitet, hvilket fører til at vi bliver tilbudt ICSI-behandling i stedet for IVF. 

Jeg er interesseret i at høre hvor hurtige I er blevet gravide ved denne behandling, hvor det er mandens sædkvalitet der er nedsat. Jeg blev gennemskannet og alt ser rigtig fint ud hos mig. Jeg har to *øko-børn* fra et tidligere forhold. 

Hvor gamle har I været og hvor mange forsøg måtte I bruge?

På forhånd tak - og god dag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2017

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld Citér

31. januar 2017

KissMeKissMeKissMe

Vi blev gravide i 3. ICSI-forsøg. 

De gik virkeligt langsomt frem, fordi jeg kun var 23 og havde enormt mange æganlæg (pga PCOS), så de var meget bange for overstimulering. Det førte til, at der stort set ikke kom nogle æg i 1. og 2. forsøg. 

Så 3. forsøg var det første, hvor der var en ordentlig mængde æg at lave ICSI på. 

Så vi har positive erfaringer 

Anmeld Citér

31. januar 2017

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Godmorgen baby.dk 

Min mand og jeg har været til første samtale på en fertilitetsklinik, hvor min mand fik konstateret nedsat sædkvalitet, hvilket fører til at vi bliver tilbudt ICSI-behandling i stedet for IVF. 

Jeg er interesseret i at høre hvor hurtige I er blevet gravide ved denne behandling, hvor det er mandens sædkvalitet der er nedsat. Jeg blev gennemskannet og alt ser rigtig fint ud hos mig. Jeg har to *øko-børn* fra et tidligere forhold. 

Vi blev gravide i 3. forsøg med Icsi, de 2 første forsøg var i lang cyklus. Den 3. var i kort cyklus. 

Anmeld Citér

31. januar 2017

(august)

Her er blev det også til en graviditet i 3. forsøg  vi var hhv 27 og 28 da det lykkedes og alt i alt tog det lige over et år, da der også bar fryseforsøg indimellem. 

Anmeld Citér

31. januar 2017

Miss LT

Anonym skriver:

Godmorgen baby.dk 

Vi blev gravide i første ICSI forsøg og jeg er nu 24+6

Jeg fik taget 10 æg ud, 7 blev befrugtet, men kun et delte sig til blastocyst stadiet (5 dage efter befrugtning). Men det fik jeg lagt retur og det var heldigvis guldægget

Jeg var 30 da jeg fik sat ægget op.

Held og lykke med det hele! 

Anmeld Citér

31. januar 2017

Imaong

Vi blev gravide i første icsi forsøg, min mand har stærkt nedsat sædkvalitet. Vi var 24 da vi var igennem det var i kort forsøg med 12 æg ud, 6 befrugtet og klarede sig til 3. Dagen et kom op og et klarede sig til fryseren. Og 9 måneder senere kom min dejlige datter. I dag fik jeg ægget fra fryseren op er 4AA blastocyst :-) 

Anmeld Citér

1. februar 2017

Anonym trådstarter

Tak for svar. Vi starter vores første behandling i slutningen af februar. 

Jeg ved at man gerne må lægge to æg op, er der nogle af jer der har prøvet det? 

Vi har talt lidt om det herhjemme, men vil selvfølgelig ikke gøre noget med livet som indsats. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.