Kom nu ud!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2017

Anonym trådstarter

Hejsa! 

Jeg er 37 uger henne og vildt utålmodig,  dels for at møde dette lille væsen,  men også grundet mange smerter og gener. 

Kan jeg gøre en rygende fis for at hjælpe en fødsel på vej? Ved der er en masse skrøner,  men tænker ikke det hjælper

Jeg har mange plukveer hele tiden og øm i underliv og lænd på sådan en mens måde.  Har 3-4 haft en plukve der gør ondt ned i underlivet,  men ikke er blevet til mere.  Hvad er jeres erfaringer med at plukveer går over og bliver rigtige veer? 

Håber der snart sker noget,

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2017

Muhmi

Du kan intet gøre... Medmindre du er åben og moden nok, vil intet hjælpe.. Hvis du derimod er åben og moden, så kan sex, med dig der får en orgasme og din mand/kæreste der kommer i dig, MÅSKE, sætte lidt skub i tingene...

Hilsen Sanne, 40+0, der de sidste 2 uger har prøvet alt... 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Du kan intet gøre... Medmindre du er åben og moden nok, vil intet hjælpe.. Hvis du derimod er åben og moden, så kan sex, med dig der får en orgasme og din mand/kæreste der kommer i dig, sætte lidt skub i tingene...

Hilsen Sanne, 40+0, der de sidste 2 uger har prøvet alt... 

Hehe..  Stakkels dig.  Håber der snart sker noget

Kan ens jordmoder tjekke om man er åben?  Skal afsted her på torsdag

Ved du om plukveerne modner det hele,  for får flere når jeg er aktiv

Anmeld Citér

30. januar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

Hehe..  Stakkels dig.  Håber der snart sker noget

Kan ens jordmoder tjekke om man er åben?  Skal afsted her på torsdag

Ved du om plukveerne modner det hele,  for får flere når jeg er aktiv

Din jordemoder kan godt tjekke hvor åben du er og hvor meget livmoderhals du har tilbage

Plukkeveerne er kroppens måde at gøre sig klar på de rigtige veer.. Så vidt jeg ved modner de dig ikke før du er i den latente fase, hvor det egentlig er rigtige veer, men som ikke gør helt ligeså ondt som de aktive veer...

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Din jordemoder kan godt tjekke hvor åben du er og hvor meget livmoderhals du har tilbage

Plukkeveerne er kroppens måde at gøre sig klar på de rigtige veer.. Så vidt jeg ved modner de dig ikke før du er i den latente fase, hvor det egentlig er rigtige veer, men som ikke gør helt ligeså ondt som de aktive veer...

Tak for svar.. 

Jeg må snakke lidt med min jordmoder på torsdag.  Håber virkelig snart der sker noget!  Tiden er lang når man næsten er bundet til sengen grundet smerter og ubehag 

Og krydser hvad krydses kan for at du snart får din baby ud

Anmeld Citér

30. januar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

Tak for svar.. 

Jeg må snakke lidt med min jordmoder på torsdag.  Håber virkelig snart der sker noget!  Tiden er lang når man næsten er bundet til sengen grundet smerter og ubehag 

Og krydser hvad krydses kan for at du snart får din baby ud

Ja den sidste tid er ikke sjov og slet ikke hvis man er i smertehelvede hele tiden Krydser for der snart sker noget hos dig

Og jo tak, håber snart hun melder ankomst

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.