alm. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er anonym, da vi forsøger, at gøre mig gravid, hvilket stadigt er hemmelig for familien, hvor nogle af dem også har profiler her inde.

1: Hvor mange af lægebesøgende hos ens alm praktiserende læge kræver underlivsundersøgelse?

2: Hvor mange af lægebesøgende hos ens alm praktiserende læge kræver ikke underlivsundersøgelse?

Jeg spørger om dette fordi, jeg helst vil have vores mandlige læge eftersom han kender mig bedst, men omvendt er der også en regel om i vores lægehus, at hvis det kræver underlivsundersøgelse skal jeg ind til kvinden. Hvilket jeg helst ikke vil.

På forhånd tak for hjælpen med jeres svar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

Jeg er anonym, da vi forsøger, at gøre mig gravid, hvilket stadigt er hemmelig for familien, hvor nogle af dem også har profiler her inde.

1: Hvor mange af lægebesøgende hos ens alm praktiserende læge kræver underlivsundersøgelse?

2: Hvor mange af lægebesøgende hos ens alm praktiserende læge kræver ikke underlivsundersøgelse?

Jeg spørger om dette fordi, jeg helst vil have vores mandlige læge eftersom han kender mig bedst, men omvendt er der også en regel om i vores lægehus, at hvis det kræver underlivsundersøgelse skal jeg ind til kvinden. Hvilket jeg helst ikke vil.

På forhånd tak for hjælpen med jeres svar 

Ingen, man laver ikke GU længere som en del af et normalt graviditetsforløb.

Anmeld Citér

30. januar 2017

Frk.S

Måske der er forskel fra læge til læge men jeg har ikke fået foretaget GU ved min læge under graviditeten. Først til undersøgelsen 8 uger efter fødslen. 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ingen, man laver ikke GU længere som en del af et normalt graviditetsforløb.

Det var godt nok en dejlig nyhed, tak for hjælpen 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Måske der er forskel fra læge til læge men jeg har ikke fået foretaget GU ved min læge under graviditeten. Først til undersøgelsen 8 uger efter fødslen. 

Dejligt, mange tak for hjælpen 

Anmeld Citér

30. januar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg har heller ikke fået en GU under graviditet. Heller ikke til 8 ugers undersøgelse efter fødslen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.