Hej alle 
Min kæreste og jeg startede på PB for 3 måneder siden, og vi har desværre ikke haft heldet med os endnu.
Jeg stoppede på p-piller i oktober efter 2 år på pillen, og har helt fra start haft almindelig, regelmæssig mens. Jeg har aldrig blødt ret meget, og oplevede ingen forskel, dengang jeg begyndte at tage p-piller (har hørt at nogle bløder mindre med p-piller). Da jeg fik min mens i går, var den bare enormt kraftig (i hvert fald i forhold til min normal). Måtte skifte tampon med knap 3 timers mellemrum, og det var virkelig på grænsen - skulle nok være skiftet med mindre mellemrum, for når jeg tog dem ud, hang der en del efter
Normalt skrifter jeg efter 7-8 timer, og der er tamponere slet ikke så "fuld". Der var desuden en del mørke blodklumper i i går, og her til morgen vågnede jeg op med våde trusser, fordi tamponere ikke kunne tage det hele
og det efter kun 6 timer liggende. Har seriøst aldrig oplevet noget lignende.
Nu til mit spørgsmål. Er det normalt at man kan få en kraftigere mens efter p-pille stop? Hvis ja, bliver det så ved eller er der en kort periode? Her mener jeg kraftigere, end før man startede på p-piller
Anmeld
Citér