Meget underligt opkast (billede ikke klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.309 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2017

AnoMom

Min søn vågnede kl 4 i nat og skreg helt sindsygt. Fik ham dysset ned men hostede meget (forkølet) Lavede så en lille flaske med varm mælk og honning til ham (han er 18 mdr). Det hjalp og han faldt hurtigt i søvn igen. En time efter kastede han voldsomt op. Bare klar væske. 

Skiftede tøj på ham og lagde ham over til mig hvor han faldt i søvn igen. En times tid efter kom der en mega skylle igen denne gang med nogle store hvide klumper. 

De er sådan helt gummi agtige. Jeg er selv snot forkølet så kan ikk lugte om det lugter af noget. Men det ser virkelig mystisk ud. 

Han er glad og tilfreds og der var intet i aftes da han kom i seng. Han har været hos sin far i weekenden og fil risengrød i går efter aftensmaden derhjemme 

Nogle der har oplevet det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2017

Mutti84

Det ligner umiddelbart mælk.

Jeg plejede i mine unge dage at drikke et glas mælk når jeg kom hjem fra byen og nogen gange kastede jeg altså op igen efter et par timer og det plejede at ligne det din søn har kastet op.

Anmeld Citér

30. januar 2017

AnoMom

Mutti84 skriver:

Det ligner umiddelbart mælk.

Jeg plejede i mine unge dage at drikke et glas mælk når jeg kom hjem fra byen og nogen gange kastede jeg altså op igen efter et par timer og det plejede at ligne det din søn har kastet op.

Okay. Også sådan helt gummi agtig? 

Har bare sldrig set det før. 

Anmeld Citér

31. januar 2017

Mortilsnart4

Det er det mælk du har givet der er kommet op igen 

Anmeld Citér

1. februar 2017

Mutti84

AnoMom skriver:

Okay. Også sådan helt gummi agtig? 

Har bare sldrig set det før. 

Jep det er vildt ubehageligt at kaste mælk op igen, netop fordi det bliver sådan nogle gummiagtige klumper 

Anmeld Citér

1. februar 2017

AnoMom

Mutti84 skriver:

Jep det er vildt ubehageligt at kaste mælk op igen, netop fordi det bliver sådan nogle gummiagtige klumper 

Føj. Så ved jeg da det ihvertfald. Mange tak for svar :-)

Anmeld Citér

1. februar 2017

Mor1986

Man siger også at kaster man op i forvejen eller har feber er det ikke godt at give mælk da det vil komme op igen

Anmeld Citér

1. februar 2017

AnoMom

Mor1986 skriver:

Man siger også at kaster man op i forvejen eller har feber er det ikke godt at give mælk da det vil komme op igen

Ja det vidste jeg godt. Men han havde hverken feber eller opkastninger udover lige de to den morgen. Der havde intet været ellers 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.