Halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. januar 2017

Mille.mulle

Hej! 

Gode råd søges:

Jeg er i uge 34+4 og har den sidste uge begyndt at døje voldsomt med halsbrand.

Det er klart værst om aften/natten - jeg sidder op og sover for at kunne finde ro. 

Jeg led også af det i starten af min graviditet, men dengang hjalp det at spise mandler, det hjælper ikke mere. 

Er der nogle derude der har gode råd i mod halsbrand?? Så møder jeg dem med kyshånd! 

På forhånd tak

God søndag 

Mille 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2017

Frk.S

Æv, jeg ville ellers have skrevet mandler, da det virker for mig.

Jeg ved min mor har haft glæde af mælk ved halsbrand..... har dog ikke forsøgt mig med det selv.

Anmeld Citér

29. januar 2017

Jegkiggerpåfugle

Balancid hjalp mig rigtig meget 

Anmeld Citér

29. januar 2017

Pianisten

Ville også have skrevet mandler, for de hjælper også mig nu hvor jeg har sindssygt meget halsbrand Min kæreste lider ind i mellem også meget af det, og tager balancid, som hjælper ham. Ved dog ikke om det må tages som gravid, men nu så jeg at en anden herinde anbefalede det, så mon ikke

Anmeld Citér

29. januar 2017

Muhmi

Mille.mulle skriver:

Hej! 

Gode råd søges:

Jeg er i uge 34+4 og har den sidste uge begyndt at døje voldsomt med halsbrand.

Det er klart værst om aften/natten - jeg sidder op og sover for at kunne finde ro. 

Jeg led også af det i starten af min graviditet, men dengang hjalp det at spise mandler, det hjælper ikke mere. 

Er der nogle derude der har gode råd i mod halsbrand?? Så møder jeg dem med kyshånd! 

På forhånd tak

God søndag 

Mille 

Alminox 

Anmeld Citér

29. januar 2017

frkchili

Jeg har ikke selv prøvet det, men har hørt meget godt om Gaviscon. De virker ved, at du tygger dem, hvorefter de danner skum, som lægger sig oven på mavens indhold og blokerer for tilbageløb. De skulle være ret effektive 
Hvis ikke du allerede gør det, kan du også undgå al fed og krydret mad i de sidste uger. 

Anmeld Citér

29. januar 2017

CC79

Kakaomælk, Marie  kiks og Alminox lindrer lidt her.

Anmeld Citér

29. januar 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Fisherman's friend pastiller var det eneste, der virkede, da jeg var gravid med no 2

Anmeld Citér

29. januar 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Det eneste der virkede på mig var kold mini mælk jeg måtte op mellem 3 og 10 gange hver nat for at tage mig en lille tår mælk skulle synke det stille for at det lindrende. Led af rigtig slem halsbrand fra uge 20 og til jeg havde født og det var det eneste der hjalp syntes jeg prøvede alt 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Billemyre

Det eneste, der hjælper på min halsbrand her i min graviditet, er flydende Gaviscon - det er hurtigt nede (jeg synes nemlig generelt sådan nogle midler mod halsbrand er helt hæslige og specielt tabletter, fordi det tager lidt tid før man har fået dem tygget, men det her går hurtigt )

Det har virkelig været en lifesaver for mig, for jeg har kunnet lægge mig mere ned i sengen i stedet for at sidde op, ligesom dig.

Og så hjælper det lige med det samme! Fra det ene sekund til det andet, så jeg vil absolut anbefale det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.