Symptomer og tidlig testning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
10 svar
5 synes godt om
29. januar 2017

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg har har de sidste par dage gået og tænkt lidt. Jeg har testdag engang i løbet af den kommende uge, men i denne her uge har jeg været super træt, humør svingende og haft følsomme bryster. Så er det at jg er kommet til at tænke på om der mon er en sammenhæng mellem tidlige tegn på graviditet og tidlig testning.

Altså hvis man nu tidligt begynder at mærke tegn på graviditet, så vil man også hurtigere få den positive test. Og omvendt. Hvis man ikke mærker tegn på graviditet, så går skal du måske også længere hen i graviditeten før du kan teste positiv.

Jeg tænker bare at nogen allerede kan teste positiv f.eks. ved 3+2, mens andre ikke kan før f.eks. 4+5.

Forstår i hvad jeg mener? ��

Hilsen

Den undrende og måske lidt utålmodige ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg har har de sidste par dage gået og tænkt lidt. Jeg har testdag engang i løbet af den kommende uge, men i denne her uge har jeg været super træt, humør svingende og haft følsomme bryster. Så er det at jg er kommet til at tænke på om der mon er en sammenhæng mellem tidlige tegn på graviditet og tidlig testning.

Altså hvis man nu tidligt begynder at mærke tegn på graviditet, så vil man også hurtigere få den positive test. Og omvendt. Hvis man ikke mærker tegn på graviditet, så går skal du måske også længere hen i graviditeten før du kan teste positiv.

Jeg tænker bare at nogen allerede kan teste positiv f.eks. ved 3+2, mens andre ikke kan før f.eks. 4+5.

Hilsen

Forstår hvad du mener. Men det har ingen sammenhæng overhovedet. :-)

jeg er derimod overbevist om at dem der føler mange symptomer allerede omkring 3+ er dem som virkelig prøver at blive gravide og dermed får indbildt sig en masse og hurtigt forveksler det med graviditet selvom der i de fleste tilfælde bare ligger noget helt andet bag. :-)

Anmeld Citér

29. januar 2017

Anonym trådstarter

Ja det kan du nok godt have ret i

Tænkte nok egentlig heller ikke at der var en sammenhæng mellem det, men når man først er begyndt at undre sig, så er det svært at slippe igen ��

Anmeld Citér

29. januar 2017

Pianisten

Det passede nu meget godt på mig. Jeg testede 3+6 helt negativt, og det var endda på sådan en ekstra tidlig test-ting. Havde ingen symptomer, testede bare fordi vi skulle på ferie med nogle venner og ville sikre mig at jeg kunne drikke alkohol. Testede igen 4+3 da jeg pludseligt fik kvalme over asiatermad (som jeg tidligere godt kunne lide), og den var så positiv

Anmeld Citér

29. januar 2017

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Det passede nu meget godt på mig. Jeg testede 3+6 helt negativt, og det var endda på sådan en ekstra tidlig test-ting. Havde ingen symptomer, testede bare fordi vi skulle på ferie med nogle venner og ville sikre mig at jeg kunne drikke alkohol. Testede igen 4+3 da jeg pludseligt fik kvalme over asiatermad (som jeg tidligere godt kunne lide), og den var så positiv

Jeg har lige testet nu her og den var negativ. Er 3+5. Utålmodigheden vandt ��

Jeg må væbne mig med tålmodighed og se om jeg får min menstruation i næste uge og min symptomer fortsætter ��

Anmeld Citér

29. januar 2017

Iby1210

Anonym skriver:

Hejsa

Hilsen

Sidder i samme båd  er 3+5 i dag og kunne ikke vente med at teste (ikke noget tegn på mens), og den var selvfølgelig negativ Hm venter også lidt og mens kommer måske..

Anmeld Citér

29. januar 2017

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Sidder i samme båd  er 3+5 i dag og kunne ikke vente med at teste (ikke noget tegn på mens), og den var selvfølgelig negativ Hm venter også lidt og mens kommer måske..

Må jeg spørge dig hvilken dato du havde ÆL så? Er meget ny i det her, så det er rart med nogen at sammenligne en smule med

Anmeld Citér

29. januar 2017

Iby1210

Anonym skriver:

Må jeg spørge dig hvilken dato du havde ÆL så? Er meget ny i det her, så det er rart med nogen at sammenligne en smule med

Have no idea  har hverken taget æl teste eller noget så ved ikke.. men det kan være kroppen bare driller lidt. Prøver en ny om 2 dage hvis mens ikke kommer. 

Anmeld Citér

29. januar 2017

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Have no idea  har hverken taget æl teste eller noget så ved ikke.. men det kan være kroppen bare driller lidt. Prøver en ny om 2 dage hvis mens ikke kommer. 

God ide ��

Jeg vil se om jeg kan vente til torsdag med at tage en ny test. Så er jeg nemlig sikker på at det er mere end 14 dage siden jeg havde ÆL ��

Anmeld Citér

31. januar 2017

Iby1210

Anonym skriver:

God ide ��

Jeg vil se om jeg kan vente til torsdag med at tage en ny test. Så er jeg nemlig sikker på at det er mere end 14 dage siden jeg havde ÆL ��

Fik du din mens? Min er åbenbart på vej i dag  har smerter og ændret udflåd..nej hvor jeg hader det her..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.