Har nogen prøvet dette???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
7 svar
3 synes godt om
27. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej med jer. Er der nogen der nogensinde har prøvet at teste positiv og så negativ??

Jeg testede svagt positiv 2+6 (eftermiddag) da jeg bare havde en fornemmelse af at den var der. Men ved godt at det er Mega tidligt Dagen efter ville jeg teste med morgenurin og da var den negativ, prøvede igen om eftermiddagen, da jeg tænkte at jeg måske testede bedre om eftermiddagen, men den var også negativ. Er der nogen der har prøvet noget ligende og hvad endte det i så fald med?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2017

pb2017

Er du sikker på, at den første var positiv og at det ikke var en skyggestreg? 

Anmeld Citér

27. januar 2017

Anonym trådstarter

Rimelig sikker, men ikke 100%

Anmeld Citér

27. januar 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du kan ikke teste positiv i 2+6,der har det befrugtet æg,slet ikke begyndt implantatioen,så der er ikke dannet hcg 6 dage efter æl.

Så har der været et streg,er det en skygge streg,eller også er du min. 3 dage længere henne.

Anmeld Citér

27. januar 2017

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Du kan ikke teste positiv i 2+6,der har det befrugtet æg,slet ikke begyndt implantatioen,så der er ikke dannet hcg 6 dage efter æl.

Så har der været et streg,er det en skygge streg,eller også er du min. 3 dage længere henne.

Jeg har testet positiv 3+0 og været gravid, så ved ikke om jeg er meget 'unormal', men det har jeg altså 

Anmeld Citér

28. januar 2017

pb2017

Nogle tester positivt meget tidligt, men tror det har været en skyggestreg, desværre.. Det lyder også usandsynligt, at du allerede dagen efter tester negativt  

Jeg håber der er held næste gang 

Anmeld Citér

28. januar 2017

Anonym trådstarter

pb2016 skriver:

Nogle tester positivt meget tidligt, men tror det har været en skyggestreg, desværre.. Det lyder også usandsynligt, at du allerede dagen efter tester negativt  

Jeg håber der er held næste gang 

Tusinde tak for jeres svar allesammen

Jeg er også helt sikker på, at der er tale om en skyggestreg (desværre)

Anmeld Citér

28. januar 2017

Anpau

Anonym skriver:

Tusinde tak for jeres svar allesammen

Jeg er også helt sikker på, at der er tale om en skyggestreg (desværre)

Der kan vel i princippet også være tale om en bio? Altså at du har været gravid, men at det er gået til grunde igen og så vil du få din mens her når den skal komme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.