Hej Piger
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer/oplevelser, gode/dårlige hvis i også har været i denne situation.
Jeg er 33 år. Mit AMH er 5 og min mand har moderat nedsat sædkvalitet. Vi har prøvet at blive gravide i 17 mdr. Jeg er nu igang med min første IVF behandling på Herlev. Jeg har fået maks dosis (300 mikrog) gonal F i 7 dage (kort behandling) og var til scanning i går, hvor det viser sig at jeg kun har dannet et æg i den ene æggestok og den anden ser ud til at være inaktiv
. Ægget er så "modent" at det allerede skal ud på fredag (dag 10). Lægen forventer ikke at jeg ville kunne danne mange flere æg, grundet min forholdsvis lave AMH, hvorfor resten af behandlinge/forsøget gennemføres på trods af 1 æg.
Jeg havde selvfølgelig håbet, at der var væsentligt flere æg på scanningen, for jeg kan jo godt regne ud at chancen for succes ikke er stor med kun et æg. Selvfølgelig krydser jeg fingre for, det så er et rigtig godt æg og mandens sædkvalitet viser sig fra sin gode side på dagen
nu må vi se.
Er der nogen af jer der er blevet gravide på trods af få æg ved ÆU, hvor mange forsøg og hvilke salgs forsøg skulle der til?
Anmeld
Citér