Er det testdag idag, eller regner jeg forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. januar 2017

Mbonde

Ja er jeg helt galt på den eller hvordan :/ 

Jeg havde mens den 24/12 og testede positiv for ægløsning d. 11/1 . Hvornår har jeg så test dag ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2017

Anonym

Mbonde skriver:

Ja er jeg helt galt på den eller hvordan :/ 

Jeg havde mens den 24/12 og testede positiv for ægløsning d. 11/1 . Hvornår har jeg så test dag ?

Jeg havde også mens 24 dec, og ægløsning 9 januar.. og er over tid nu.. tester negativ.. kan slet ikke finde ud af min krop, har testet positiv ægløsning idag.. gir ingen mening når jeg er 5 dage over tid.. 

Anmeld Citér

25. januar 2017

TLO

Nu skriver du intet om længden på din cyklus, så jeg går ud fra din positive æl-test den 11. Det giver forventet æl den 13, og testdag 14 dage senere den 27.1 

Anmeld Citér

25. januar 2017

Mbonde

TLO skriver:

Nu skriver du intet om længden på din cyklus, så jeg går ud fra din positive æl-test den 11. Det giver forventet æl den 13, og testdag 14 dage senere den 27.1 

Havde en spontan abort i starten af december hvor jeg så fik mens den 24. 

Og før det var min cyklus Ca 32-36 dage 

Anmeld Citér

25. januar 2017

Mbonde

Anonym skriver:

Jeg havde også mens 24 dec, og ægløsning 9 januar.. og er over tid nu.. tester negativ.. kan slet ikke finde ud af min krop, har testet positiv ægløsning idag.. gir ingen mening når jeg er 5 dage over tid.. 

Jeg tester heller ikke andet end negativ, det er virkelig øv :/ 

Anmeld Citér

26. januar 2017

frkchili

Med udgangspunkt i en cyklus på 28 dage, og at din ægløsning falder 24-36 timer efter positiv test, har du testdag torsdag eller fredag - altså den 26. eller 27. januar 

Anmeld Citér

26. januar 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Var teststregen ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen? For det skal den være for at en ægløsningstest er positiv.

Derudover så kan man teste falsk positiv på ægløsningstest, hvis man rent faktisk er gravid. Der er også den mulighed at du har ægløsning to gange i din cyklus, det har nogle nemlig også.

Anmeld Citér

26. januar 2017

Anonym

Thilde86 skriver:

Var teststregen ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen? For det skal den være for at en ægløsningstest er positiv.

Derudover så kan man teste falsk positiv på ægløsningstest, hvis man rent faktisk er gravid. Der er også den mulighed at du har ægløsning to gange i din cyklus, det har nogle nemlig også.

Jeg skal til læge og taget blodprøve idag.. stadignegativ test. Havde ægløsning den 9 og en cyklus på 28 dage så ifølge beregning er jeg 6 dage over nu.. 

Anmeld Citér

26. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg skal til læge og taget blodprøve idag.. stadignegativ test. Havde ægløsning den 9 og en cyklus på 28 dage så ifølge beregning er jeg 6 dage over nu.. 

Test steget var lige tydelige på ægløsning.. 

Anmeld Citér

26. januar 2017

Thilde86

Test steget var lige tydelige på ægløsning.. 

Okay, så vil jeg mene du enten har ægløsning to gange eller er gravid og derfor tester falsk positiv.  Men håber da på du er gravid så  Du må lige opdatere når du ved noget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.