Nervøs tidlig scanning 7+?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2017

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Jeg tror det er helt normalt at være nervøs op til sine scanninger. Jeg var også ved at dø da jeg skulle scannes 6+0, og endnu mere til nakkefoldsscanningen - og jeg har endda aldrig haft nogle dårlige oplevelser (7-9-13)

Krydser fingre - det skal nok gå godt 

Update her fra:

Babyen blev målt til at være 6+4 (Jeg gættede selv på 7+1 men i forhold til menstruations første dag stemte det meget godt).  Hun fandt hjertet med det samme og vi hørte hjertet.  ❤ Jeg er så lettet og lykkelig ���� kunne ikke have ønsket mig en bedre scanning.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2017

Frk.S

Anonym skriver:

Update her fra:

Babyen blev målt til at være 6+4 (Jeg gættede selv på 7+1 men i forhold til menstruations første dag stemte det meget godt).  Hun fandt hjertet med det samme og vi hørte hjertet.  ❤ Jeg er så lettet og lykkelig ���� kunne ikke have ønsket mig en bedre scanning. 

Hvor dejligt - stort tillykke. 

Anmeld Citér

27. januar 2017

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Hvor dejligt - stort tillykke. 

Tak 

Anmeld Citér

28. januar 2017

Kristinaaa

Anonym skriver:

Update her fra:

Hvor er det godt - er glad på jeres vegne! 

Også et update herfra - alt så helt fint ud. Blev sat en dag frem så jeg er 9+2. Hjertet slog helt perfekt og baby vågnede endda under scanning og vrikkede lidt ��❤

Anmeld Citér

28. januar 2017

Anonym trådstarter

Kristinaaa skriver:

Hvor er det godt - er glad på jeres vegne! 

Også et update herfra - alt så helt fint ud. Blev sat en dag frem så jeg er 9+2. Hjertet slog helt perfekt og baby vågnede endda under scanning og vrikkede lidt ��❤

Tillykke 

Godt at høre at alt var fint hos jer også. 

Det bliver spændende at følge dig. Du jo godt nok to uger længere end mig. Men det alligevel hyggeligt at følges med nogen

Anmeld Citér

29. januar 2017

Kristinaaa

Anonym skriver:

Tillykke 

Godt at høre at alt var fint hos jer også. 

Det bliver spændende at følge dig. Du jo godt nok to uger længere end mig. Men det alligevel hyggeligt at følges med nogen

Ja hæhæ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.