Pludselig rod i cyklus, nu cyklus på 41 dage???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. januar 2017

Anonym trådstarter

For et lidt over et år siden startede jeg på p-piller, efter en mislykket graviditet, stoppede efter ca 7 måneder.

Jeg vil lige høre jeres kloge ord, om min cyklus. Den er helt igennem ikke til at regne med....

Indtil videre er denne cyklus på sin 41. Dag, sidste på 34 dage, så 38, 29, 32 og 27 dage. 

Er det normalt? Er det ikke lidt mærkelig denne cyklus er så lang?

jeg tog en test i forgårs for at være sikker på det ikke var fordi jeg er gravid. Ingen positiv test, så det kan ikke være derfor, tænker jeg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2017

Anonym trådstarter

Slet ingen der har prøvet noget lignende?

jeg er nu på cyklus dag 62, var til læge i fredags sidste uge (cyklus dag 57), hvor han testede mig for om jeg var gravid, hans test var også negativ. Han sagde at hvis jeg endnu ikke havde fået mens i midten af næste måned, så skulle jeg til læge igen og så vil de finde ud af hvorfor. 

Jeg har haft on/off mens smerter de sidste uger, men der kommer Iker noget. 

Havde håbet noget havde prøvet sådan noget her før 

-trådstarter

Anmeld Citér

16. februar 2017

Bb2015

Hej. Jeg har desværre ikke prøvet noget lignende og har ikke erfaring at dele. Men godt at du har været til læge, det kunne jo lyde hen i retning af pcos, men det er jo noget lægen finder ud af. Synes det er lidt vildt at han ikke undersøgte dig yderligere når din cyklus er så lang! 

Det lyder ihvertfald meget mystisk med den cyklus. Håber bare kroppen finder sig selv og opfører sig skørt 

Anmeld Citér

16. februar 2017

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Hej. Jeg har desværre ikke prøvet noget lignende og har ikke erfaring at dele. Men godt at du har været til læge, det kunne jo lyde hen i retning af pcos, men det er jo noget lægen finder ud af. Synes det er lidt vildt at han ikke undersøgte dig yderligere når din cyklus er så lang! 

Det lyder ihvertfald meget mystisk med den cyklus. Håber bare kroppen finder sig selv og opfører sig skørt 

Tak for din besked på min tråd, jeg virkelig også i vildrede, jeg har haft uregelmæssig menstruation, forstået på den måde at min cyklus har varieret fra at være på 27-33 dage maks.

Men har aldrig prøvet så lang en cyklus som nu, den er på dag 63 i dag og jeg forstår det slet ikke. 

Jeg blev også lidt ked af at min læge ikke ville gøre så meget andet end at teste mig for om jeg var gravid, selvom jeg havde fortalt da jeg bestilte tiden at jeg havde testet og den var negativ. Han vil sende mig videre når min cyklus nåede på 90 dage, hvilket jeg jo ikke håber den trækker så langt ud.

jeg har ikke testet siden jeg var ved lægen i fredags sidste uge og føler mig på ingen måde gravid, men tænker at jeg måske skal teste igen i morgen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.