Erfaringer med Fertilitetsklinikken Skive søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2017

Anonym trådstarter

FrkC skriver:

Helt klart en varm anbefaling herfra :) Ventetiden er ikke for lang og se er søde, vildt dygtige og gjorde det hele til en god oplevelse for os .. 

Åhhh det er skønt at høre  Også dejligt med nogle solstrålehistorier, hvor det er lykkes for folk at få deres ønskebørn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2017

Musen85

Anonym skriver:

Det lyder da vildt positivt 

Dejligt der ikke var så lang ventetid. Hvis jeg slår det op, ser der ud til at være 8 ugers ventetid nu på første samtale, men det er jo bare vejledende. Håber da det kan gå ligeså hurtigt for os som for jer. Ved I så hvad årsagen til jeres barnløshed er?

Ja det gik vildt hurtigt, havde også forventet at der ville gå lidt  men tror der gik knap 14 dage fra læge og til at vi blev kontaktet af skive 

Ja, jeg har haft 2 graviditeter uden for livmoderen, en i hver æggeleder. Så den ene sprang og er nu fjernet og den anden er også ødelagt, men ham der har opereret mig sidste gang har forsøgt at sætte en form for stent ind i den anden, da den også var ødelagt efter graviditet, i håb om at den kunne blive okay igen, men chancerne var minimale.  men vi tør ærlig talt ikke selv at prøve mere selv efter de 2 gange  

Anmeld Citér

26. januar 2017

Anonym trådstarter

Musen85 skriver:

Ja det gik vildt hurtigt, havde også forventet at der ville gå lidt  men tror der gik knap 14 dage fra læge og til at vi blev kontaktet af skive 

Ja, jeg har haft 2 graviditeter uden for livmoderen, en i hver æggeleder. Så den ene sprang og er nu fjernet og den anden er også ødelagt, men ham der har opereret mig sidste gang har forsøgt at sætte en form for stent ind i den anden, da den også var ødelagt efter graviditet, i håb om at den kunne blive okay igen, men chancerne var minimale.  men vi tør ærlig talt ikke selv at prøve mere selv efter de 2 gange  

Dejligt at det gik så hurtigt 

Forstår godt I ikke tør prøve selv efter det. Men så hedder det kunstig befrugtning for jer, eller hvordan?

Håber på det bedste for jer og at I snart står med to streger og kan begynde at vente på jeres ønskebarn 

Anmeld Citér

27. januar 2017

Musen85

Anonym skriver:

Dejligt at det gik så hurtigt 

Forstår godt I ikke tør prøve selv efter det. Men så hedder det kunstig befrugtning for jer, eller hvordan?

Håber på det bedste for jer og at I snart står med to streger og kan begynde at vente på jeres ønskebarn 

Ja så tager vi reagensglas metoden  er startet op på hormoner i går, så forhåbentlig har jeg en masse pæne æg til brug om en 12 dages tid 

Anmeld Citér

27. januar 2017

Anonym trådstarter

Musen85 skriver:

Ja så tager vi reagensglas metoden  er startet op på hormoner i går, så forhåbentlig har jeg en masse pæne æg til brug om en 12 dages tid 

Det lyder spændende. Håber på der ligger nogle rigtigt fine æg klar til udtagning der så ����

Anmeld Citér

29. januar 2017

Musen85

Anonym skriver:

Det lyder spændende. Håber på der ligger nogle rigtigt fine æg klar til udtagning der så ����

Det håber vi godt nok også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.