at savne sin kæreste selvom man bor sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.089 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. januar 2017

Anonym trådstarter

Ja jeg føler det er gået lidt i hårdknude herhjemme.  Jrg går og savner min kæreste.  Selvom vi bor sammen og har en hverdag sammen. Jeg føler mig ensom på en eller anden måde. Måske fordi jeg ikke føler han ser mig. Han rører aldrig ved mig, krammer mig eller kysser mig eller på anden måde viser at han elsker mig.  Jeg er selv begyndt at stoppe med at komme til ham med kys og kram netop fordi jeg ikke føl er at det går den anden vej også.  Det eneste tidspunkt han kysser mig ( tante kys ) er når vi siger Godnat Farvel eller Godmorgen.  

Jeg er gravid og skal føde om 5 uger og det har efterhånden været sådan her de sidste 3 måneder. Hvad skal jeg gøre for at få hans opmærksomhed og kærlighed. ?  Har tænkt om det er fordi han ikke elske mig længere og jeg har overvejet at pakke mine ting og gå. Men jeg vil ham og vores familie. 

Har haft snakken med ham flere gange  før og det hjælper lige kort en enkelt dag og så glemmer han mig igen. 

Jeg er så ked af det, frustreret og ensom i mit forhold 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2017

L-mor

Anonym skriver:

Ja jeg føler det er gået lidt i hårdknude herhjemme.  Jrg går og savner min kæreste.  Selvom vi bor sammen og har en hverdag sammen. Jeg føler mig ensom på en eller anden måde. Måske fordi jeg ikke føler han ser mig. Han rører aldrig ved mig, krammer mig eller kysser mig eller på anden måde viser at han elsker mig.  Jeg er selv begyndt at stoppe med at komme til ham med kys og kram netop fordi jeg ikke føl er at det går den anden vej også.  Det eneste tidspunkt han kysser mig ( tante kys ) er når vi siger Godnat Farvel eller Godmorgen.  

Jeg er gravid og skal føde om 5 uger og det har efterhånden været sådan her de sidste 3 måneder. Hvad skal jeg gøre for at få hans opmærksomhed og kærlighed. ?  Har tænkt om det er fordi han ikke elske mig længere og jeg har overvejet at pakke mine ting og gå. Men jeg vil ham og vores familie. 

Har haft snakken med ham flere gange  før og det hjælper lige kort en enkelt dag og så glemmer han mig igen. 

Hvordan var jeres forhold førhen? Var der den fysiske intimitet, du gerne vil have dengang? Hvad siger din kæreste om situationen? Er han enig i, at han har ændret adfærd?

Nogle mænd bliver meget bekymrede efterhånden som maven vokser. De er bekymrede for, om de kan slå til som far og forsørger. Ved du, hvordan han har det med at skulle være far? 

Anmeld Citér

25. januar 2017

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Hvordan var jeres forhold førhen? Var der den fysiske intimitet, du gerne vil have dengang? Hvad siger din kæreste om situationen? Er han enig i, at han har ændret adfærd?

Nogle mænd bliver meget bekymrede efterhånden som maven vokser. De er bekymrede for, om de kan slå til som far og forsørger. Ved du, hvordan han har det med at skulle være far? 

Ja vi var meget fysiske før. Han har børn fra tidligere forhold så jrg tror han ved hvad han går ind til   han siger der ikke er noget galt når jeg spørger men jeg kan så tydeligt fornemme det. Jeg tog ham i for noget tid siden at skrive med andre piger. Så jeg ved ikke om han fortsat gør det og om det er der han istedet ligger sin opmærksomhed  det gør bare ondt at gå gravid og føle sig stor og ulækker og ensom 

Anmeld Citér

25. januar 2017

L-mor

Anonym skriver:

Ja vi var meget fysiske før. Han har børn fra tidligere forhold så jrg tror han ved hvad han går ind til   han siger der ikke er noget galt når jeg spørger men jeg kan så tydeligt fornemme det. Jeg tog ham i for noget tid siden at skrive med andre piger. Så jeg ved ikke om han fortsat gør det og om det er der han istedet ligger sin opmærksomhed  det gør bare ondt at gå gravid og føle sig stor og ulækker og ensom 

Det lyder rigtig skidt. Jeg synes, at det lyder som om, at I har brug for noget hjælp udefra for at få talt om tingene. Hvis jeg var dig, ville jeg nok prøve at sætte ham stolen for døren og med til en parterapeut, inden du skal føde. Jeg ville have det enormt svært ved at skulle gennemgå en fødsel og de efterfølgende måneder med det liggende imellem os.

Anmeld Citér

25. januar 2017

Anonym

Sådan gjorde min eks også pludselig. Dog før jeg blev gravid. Vi var meget intime og havde et godt forhold... troede jeg ihvertfald. Indtil jeg fandt ud af at han ikk nøjedes med at skrive. Men rent faktisk havde haft sex med en anden. 

Jeg forsøgte at give ham en chance som resulterede i vores søn. Men forholdet holdt desværre ikke da jeg ikk kunne tilgive. 

Håber ikk det er grunden med din kæreste. Men ville have nogle svar som kunne give mig helt tryghed i sjælen. 

Anmeld Citér

25. januar 2017

sasaba

Sender dig en krammer! Du er nødt til at kunne stole på ham; han skrev med andre piger - find ud af om han stadig gør det. Du skal ikke gå og frygte at det er fordi han giver andre opmærksomhed i stedet for dig, den følelse må være rigtig uudholdelig. Fortæl ham at du ikke kan holde det ud længere, fortæl ham at det driver dig til vanvid at mangle ham, fortæl ham at du har brug for ham og at du er nødt til VIDE (og ikke blot tro på) at det er slut med at skrive med andre  

Anmeld Citér

26. januar 2017

LeneKE

Anonym skriver:

Jeg tænker ikke at det er fordi han er utro eller sådan noget - herhjemme er vi meget kærlige hele tiden, men jeg har haft en lang periode hvor jeg har været syg, hvor vi så ikke har haft sex og så trak min kæreste sig også... Men da sexlivet kom igang igen, så kom den der kærlige/fysiske hverdag igen. Jeg tænker at når du er højgravid, så "hopper man måske ikke lige på hinanden", og han har måske også en masse tanker omkring baby og alt det der skal til at ske.. Jeg tror at det bedste du kan gøre er at blive ved med at komme til ham og kysse og kramme som du gerne vil - ellers bliver det endnu sværere at få det hele igang igen  Op med humøret, det hele skal nok gå Fortæl ham hvad du har skrevet her og sig til ham at du selvfølgelig elsker ham og du glæder dig til at det hele kommer igang igen  

Anmeld Citér

26. januar 2017

Anonym

Puhhh ha, på mig lyder det desværre til at det godt kunne tænkes at han måske er dig utro eller i hvert fald overvejer det. Og måske har han svært ved at gå fra dig, fordi du er gravid, og det giver ham dårlig samvittighed.

Hvis jeg var i din situation ville jeg konfrontere ham med min frygt og bede om et ærligt svar og forklaring. For hverken du eller jeres kommende barn er tjent med andet end sandheden, og hellere finde ud af det nu, inden du føder, så du/I kan nå at finde ud af hvad løsningen for jer skal være, uanset om I går fra hinanden eller bliver sammen. Bare husk at jeres barn fortjener to lykkelige forældre - også hvis det er hver for sig, så er to lykkelige hver for sig bedre end to ulykkelige sammen, hvilket I lyder til at være lige nu.

Anmeld Citér

26. januar 2017

Anonym

Det lyder som min kæreste - han flirtede også med andre.

De sidste par måneder af graviditeten og et par efter fødslen var min kæreste også pludselig meget sparsom med kærtegn, men det kom helt af sig selv. Han havde bare mange tanker kørende i den periode.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.