forsikringer, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
6 svar
1 synes godt om
25. januar 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min mand og jeg står og skal flytte til København og er derfor nødt til at skifte forsikringsselskab (det vi har pt. dækker kun når man er bosat på Bornholm) men jeg kan simpelthen ikke finde rundt i den jungle.

hvilket forsikringsselskab har I/kan I anbefale?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2017

Mom

Profilbillede for Mom
Ms.Momo skriver:

min mand og jeg står og skal flytte til København og er derfor nødt til at skifte forsikringsselskab (det vi har pt. dækker kun når man er bosat på Bornholm) men jeg kan simpelthen ikke finde rundt i den jungle.

hvilket forsikringsselskab har I/kan I anbefale?

Hej,

Vi har alle vores forsikringer hos ALKA - dvs. indbo, hus, bil, hundesygeforsikring, udvidet IT forsikring, begge voksne og alle børn, så ALT

Vi giver 1300 kr. pr. mdr. 

Vi er fint tilfredse med ALKA, vi har fået de penge vi skulle uden problemer.

Anmeld Citér

25. januar 2017

MiniMe2005

Prøv at forhøre jer gennem jeres fagforening. Der er ofte gode tilbud at hente. Vi har Tryg gennem fagforeningen, og vi har blandt andet nul risiko på indbo, som vi betaler omkring 2000 kr for om året. Så det kan klart betale sig :-)

Anmeld Citér

25. januar 2017

B&J

Vi har if

de er så søde og da vi havde en kæmpe vandskade var de der for os fuld ud og dækkede alt.

plus vi har forsikret vores hund der inde og de dækker de store dyrelæge regninger vi har fået i for binedelse med hun har fået epilepsi og der er en masse prøver osv. 

De skrev alt ned to gAnge da Daniel faldt og slog sine fortænder fordi hvis nu der skulle komme skader senere osv 

Og nu har vi lige fået tjekket Daniels øjnen og venter på svar om han skal have briller eller ej og det dækker de også 

Anmeld Citér

25. januar 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har lærestandens brandforsikring. 

Vi har engang haft brand i lejligheden og det foregik helt smertefrit ift. forsikringen. 

Vi er tilfredse med dem

Anmeld Citér

25. januar 2017

Skouboe

25. januar 2017

Zelinasmor

Vi har haft 5 forskellige. Codan kunne gøre det billigere end alka og alle andre steder. Vi har bil forsikring, 4x ulykkes forsikringer (2 voksne og 2 børn) elektronik forsikring, rejse forsikring og indbos forsikring. Vi giver 670kr i måneden. Selvom kæresten Er meget ung hvor bilforsikring normalt så er skide dyr

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.