Følens af at baby er på vej ud af underlivet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.380 visninger
17 svar
4 synes godt om
25. januar 2017

Hippo93

Hej piger. 

Jeg er gravid i uge 39+1 og jeg føler virkelig baby er på vej ud af mit underliv. Jeg er øm i begge sider af underlivet, ondt i hofterne og min lænd. Er det tegn på snarlig fødsel eller kan det fordi baby rykker sig længere ned? Jeg skal til jordemoren i morgen hvor jeg har tænkt mig at nævne det for hende men kunne godt bruge lidt råd og vejledning inden da. 

På forhånd tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2017

AnoMom

Hippo93 skriver:

Hej piger. 

Jeg er gravid i uge 39+1 og jeg føler virkelig baby er på vej ud af mit underliv. Jeg er øm i begge sider af underlivet, ondt i hofterne og min lænd. Er det tegn på snarlig fødsel eller kan det fordi baby rykker sig længere ned? Jeg skal til jordemoren i morgen hvor jeg har tænkt mig at nævne det for hende men kunne godt bruge lidt råd og vejledning inden da. 

På forhånd tak!

Det er baby der gør klar til at komme ud. Han/hun står fast i bækkenet nu og hver bevægelse fra den lille føles som du beskriver. :-)

Anmeld Citér

25. januar 2017

Hippo93

AnoMom skriver:

Det er baby der gør klar til at komme ud. Han/hun står fast i bækkenet nu og hver bevægelse fra den lille føles som du beskriver. :-)

Perfekt tak for svar ��

Anmeld Citér

25. januar 2017

Hippo93

AnoMom skriver:

Da du oplevede disse symptomer hvor lang tid gik der der før du fødte?☺ ved godt man ikke kan samligne 

Anmeld Citér

25. januar 2017

Muhmi

Jeg har haft den følelse i omkring 1½ uge nu og der er stadig ikke sket en dytfis, det bliver dog værre og værre så håber på at der snart sker noget...

Anmeld Citér

25. januar 2017

AnoMom

Hippo93 skriver:

Da du oplevede disse symptomer hvor lang tid gik der der før du fødte?☺ ved godt man ikke kan samligne 

Puh jeg mener at jeg mærkede dem omkring 38+ og jeg fik veer 40+1 og fødte 40+2 :-)

Anmeld Citér

25. januar 2017

Hippo93

Muhmi skriver:

Jeg har haft den følelse i omkring 1½ uge nu og der er stadig ikke sket en dytfis, det bliver dog værre og værre så håber på at der snart sker noget...

Årh puha det var et stykke tid du har gået sådan. Ønsker dig held og lykke med det hele og håber også snart der sker noget hos dig  

Anmeld Citér

25. januar 2017

Hippo93

AnoMom skriver:

Puh jeg mener at jeg mærkede dem omkring 38+ og jeg fik veer 40+1 og fødte 40+2 :-)

Ja okay så kan der gå noget tid endnu Men tak

Anmeld Citér

25. januar 2017

Muhmi

Hippo93 skriver:

Årh puha det var et stykke tid du har gået sådan. Ønsker dig held og lykke med det hele og håber også snart der sker noget hos dig  

Jepper... Er også ved at være lidt halv-utålmodig
Er 39+2 i dag, så vi kan jo vædde om hvem der kommer først 

Anmeld Citér

25. januar 2017

Hippo93

Muhmi skriver:

Jepper... Er også ved at være lidt halv-utålmodig
Er 39+2 i dag, så vi kan jo vædde om hvem der kommer først 

Haha ja det kunne være meget sjovt  mon ikke du gør det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.