Hej alle.Jeg leder efter nogen der har gode erfaringer med en 7-7 ordning for en 2 årig. Vi har nu kørt ordningen i et halvt år, vores barn trives i dagplejen, han trives hos os hver, han er glad, udadvent, smiler og leger. I det halve år vi har kørt ordningen har vi skiftesvis flyttet ind og ud af huset, så vores søn havde en base. Nu er huset solgt for 1,5 måned siden og vi bor midlertidigt hver hos vores forældre inden der om en måned er en lejlighed til mig, 7-7ordningen er fortsat som den plejer. Nico har ikke vist tegn på noget, han trives fint.
Mig og nicos far kører samme rutine hver dag, vi snakker pænt om hinanden, har et godt samarbejde, er glade, kører samme pædagogik og stiller to solide og stabile hjem til rådighed. Men nu er nico begyndt at reagere hos mig om natten, han sover ikke. Jeg putter ham klokken 19, her efter sover han i 2 timer, hvor efter han vågner og er vågen resten af natten, derfor er det ekstremt hårdt at komme i dagpleje og på arbejde om morgenen. Nicos far oplever intet, der sover nico stadig igennem som han plejer. Nogen bud på hvad det kan være? hvorfor det sker hos mig?. og endelig gode erfaringer med samme ordning?
Lindas svar
Dette spørgsmål er vist mest til forummet - så jeg lader jer andre svare...
Linda Stæhr tilbyder foredrag og rådgivning af småbørnsforældre. Omdrejningspunktet er at give konkrete her-og-nu løsninger til hverdagen, og give forældrene styrke til at imødegå fremtidige udfordringer i familien med kærlighed, handleparathed og stor autoritet.
Se Lindas hjemmeside: Trivselifamilien.dk
Anmeld
Citér