Det hele er blevet for meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. januar 2017

Anonym trådstarter

Åh ja jeg ved slet ikke hvordan jeg skal finde roen ind i lige pt 

de seneste 7 mdr er ved at ødelægge mig og ved ikke hvordan jeg skal komme oven på igen.

vi har haft en hel del indbrud og har mistet for rigtig mange penge da det er firma dele og ordet dags vadi findes.

der ud over mistet vi vores baby i uge 20 i november fik pluslig voldsom veer og blødte en del kom på op i 2 timer og var rigtig dårlig min verden der blev knust det var et ønske barn.

men desværre stopper det hele ikke der en mdr efter finder jeg ud af min mand har dyrket sex med en anden kvinde igennem længer tid. og denne kvinde fatter bare slet ikke hun skal lade os være og at det er slut hun forsætter med at skrive ringe og opsøger ham.

vi får snakket det hele godt igennem og vælger at stole på han aldrig vil gøre det igen og at han er glad for det er opdaget,,,

han fortæller mig alt hvad hun skriver og når hun ringer 

og ja ved nogen vil syntes det er sygt men valgte at forsætte med at prøve at få det ønske barn men da jeg trænger til lidt lyst i mit liv men hver gang bliver jeg skuffet og ked føler mig så dum føler ikke jeg kan gøre noget godt nok føler mig fortabt

nogen vælger at stjæle fra mig/os flere gange 4 gange i alt

jeg mister min højt elsket baby

og den mand jeg elsker såre mit så dybt

jeg føler mig så dum ulækker ubrugelig ja jeg ved pt slet ikke hvad jeg skal gøre..

føler jeg om nogen fortjener lidt medgang og ønsker mig en baby men ikke engang dette kan jeg give mig selv eller manden  

ja ved slet ikke hvad jeg vil med dette her bare have lidt luft tror jeg 

Lorte 7 Mdr kan mit liv ikke snart se lidt lyser ud 

kram 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2017

Mortilsnart4

Fik lige lyst til at kaste et kæmpe kram af til dig !! 

Du har virkelig haft en hård tid 

knus 

Anmeld Citér

25. januar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

Åh ja jeg ved slet ikke hvordan jeg skal finde roen ind i lige pt 

de seneste 7 mdr er ved at ødelægge mig og ved ikke hvordan jeg skal komme oven på igen.

vi har haft en hel del indbrud og har mistet for rigtig mange penge da det er firma dele og ordet dags vadi findes.

der ud over mistet vi vores baby i uge 20 i november fik pluslig voldsom veer og blødte en del kom på op i 2 timer og var rigtig dårlig min verden der blev knust det var et ønske barn.

men desværre stopper det hele ikke der en mdr efter finder jeg ud af min mand har dyrket sex med en anden kvinde igennem længer tid. og denne kvinde fatter bare slet ikke hun skal lade os være og at det er slut hun forsætter med at skrive ringe og opsøger ham.

vi får snakket det hele godt igennem og vælger at stole på han aldrig vil gøre det igen og at han er glad for det er opdaget,,,

han fortæller mig alt hvad hun skriver og når hun ringer 

og ja ved nogen vil syntes det er sygt men valgte at forsætte med at prøve at få det ønske barn men da jeg trænger til lidt lyst i mit liv men hver gang bliver jeg skuffet og ked føler mig så dum føler ikke jeg kan gøre noget godt nok føler mig fortabt

nogen vælger at stjæle fra mig/os flere gange 4 gange i alt

jeg mister min højt elsket baby

og den mand jeg elsker såre mit så dybt

jeg føler mig så dum ulækker ubrugelig ja jeg ved pt slet ikke hvad jeg skal gøre..

føler jeg om nogen fortjener lidt medgang og ønsker mig en baby men ikke engang dette kan jeg give mig selv eller manden  

ja ved slet ikke hvad jeg vil med dette her bare have lidt luft tror jeg 

Lorte 7 Mdr kan mit liv ikke snart se lidt lyser ud 

kram 

Anmeld Citér

25. januar 2017

BigHope13

Pyha en hård tid du går igennem, men kan virkelig tænke at nu kan det da kun gå fremad. Andet ville være helt ubærlig..

Du får en kæmpe kram herfra, håber på et lysere år for dig og dine kære.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.