Jeg bliver siiiiinnnddddsssyyyyyggg.... 
Jeg har i to uger kløet i hovedbunden og også under hårgrænsen i nakken, hvor jeg har haft små stik. Fordi der var stik under hårgrænsen tænkte jeg at det ikke kunne være lus. Så var jeg omkring væggelus, fnat, ringorm, alt sammen som har andre symptomer end det jeg har. Så gik jeg til lægen som trak på skuldrene og sagde at det jo også kunne være en allergisk reaktion på et eller andet, eller stress, og at jeg måtte se tiden an.
Der er et par mennesker som har kigget i mit hår og hovedbund og ikke har kunnet finde æg eller lus (men de har ikke kigget særlig grundigt).
Og nu er min søn også begyndt at klø i hovedbunden her til aften...
Jeg har googlet nettet tyndt og kan simpelthen ikke finde andre smitsomme ting som har de symptomer - kløe i hårbund og nakke (og ingen andre steder på kroppen).
Jeg tog på døgnapoteket her til aften efter lusekur og har taget en kur her til aften. Jeg giver min søn en kur i morgen tidlig.
Og så håber håber håber jeg at det er lus - for jeg kan snart ikke udholde den her kløen længere. 
Er der nogen der kan komme i tanke om, om det kan være andet end lus??? Kan jeg have overset noget?
Anmeld
Citér