Forvirret og kan ikke få fst pp egen læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
10 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. januar 2017

Anonym trådstarter

Okay jeg er så forvirret. Min mave har de sidste 14 dage vokset.  Nu idag ser den ud som billedet. 

Jeg har taget en g test som er negativ og vilme være 7+1 idag hvis det skulle være det. 

Jeg er heller ikke forstoppet. 

Kan ikke få fat på min læge

Men spørgsmålet er om nogen herinde har prøvet at deres mave så sådan ud og testet negativt men det viste sig at være en graviditet men blot ikke kunne teste på g-test og hvis i har hvordan fandt i så ud af det 

Min mave ligner min mave som fra sidst jeg var gravid lige så stor i 7+0 som den er nu

Negative kommentar frabedes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2017

Anonym trådstarter

Slet ingen???

Anmeld Citér

26. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Okay jeg er så forvirret. Min mave har de sidste 14 dage vokset.  Nu idag ser den ud som billedet. 

Jeg har taget en g test som er negativ og vilme være 7+1 idag hvis det skulle være det. 

Jeg er heller ikke forstoppet. 

Kan ikke få fat på min læge

Men spørgsmålet er om nogen herinde har prøvet at deres mave så sådan ud og testet negativt men det viste sig at være en graviditet men blot ikke kunne teste på g-test og hvis i har hvordan fandt i så ud af det 

Min mave ligner min mave som fra sidst jeg var gravid lige så stor i 7+0 som den er nu

Negative kommentar frabedes

Har du prøvet forskellige teste? Har du haft mens? 

Du kan få taget blodprøve, men det er egen læge der skal gøre det. Hvorfor kan du ikk få fat på denne? Ferie eller ? 

Ellers kan du betale for en scanning på privat klinik. Koster 500 kr

Anmeld Citér

26. januar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Har du prøvet forskellige teste? Har du haft mens? 

Du kan få taget blodprøve, men det er egen læge der skal gøre det. Hvorfor kan du ikk få fat på denne? Ferie eller ? 

Ellers kan du betale for en scanning på privat klinik. Koster 500 kr

Havde pletblødning/let blødning i en dag. 

Har 30 min til at komme i kontakt med ham og han tagersjældent telefonen i de 30 min. Så er igang med at finde en god børnelæge som har åben for nye patienter 

Nej har kun prøvet valmeds

Har ikke 500 til en skanning og vil jeg heller ikke bruge når jeg ikke aner om jeg er gravid

Anmeld Citér

26. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Havde pletblødning/let blødning i en dag. 

Har 30 min til at komme i kontakt med ham og han tagersjældent telefonen i de 30 min. Så er igang med at finde en god børnelæge som har åben for nye patienter 

Nej har kun prøvet valmeds

Har ikke 500 til en skanning og vil jeg heller ikke bruge når jeg ikke aner om jeg er gravid

Er der ikke en sekretær efter de 30 min er gået der kan give dig en tid? Ellers må du jo tage derhen personligt og bede om en tid. For det er lægen der skal tage blodprøven uanset hvad. 

Prøv evt et andet mærke så. Har hørt andre ikk kunne teste positiv på en test men på en anden kunne de godt. 

Forståeligt. Var nu også mest bare for at komme med de valgmuligheder du har :-)

Anmeld Citér

26. januar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Er der ikke en sekretær efter de 30 min er gået der kan give dig en tid? Ellers må du jo tage derhen personligt og bede om en tid. For det er lægen der skal tage blodprøven uanset hvad. 

Prøv evt et andet mærke så. Har hørt andre ikk kunne teste positiv på en test men på en anden kunne de godt. 

Forståeligt. Var nu også mest bare for at komme med de valgmuligheder du har :-)

Han har ikke en sekretær. Meget underligt han ikke har men har også prøvet at han smed mig væk hvor jeg havde en tid, men han ville ikke se mig fordi han havde travlt og var forsinket. 

Jeg var gravid der og sagde endda til ham der var noget galt med barnet, men han var ligeglad og gav mig en tid en uge sener og det viste jeg havde ret barnet var nemlig dødt 

Anmeld Citér

27. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Han har ikke en sekretær. Meget underligt han ikke har men har også prøvet at han smed mig væk hvor jeg havde en tid, men han ville ikke se mig fordi han havde travlt og var forsinket. 

Jeg var gravid der og sagde endda til ham der var noget galt med barnet, men han var ligeglad og gav mig en tid en uge sener og det viste jeg havde ret barnet var nemlig dødt 

Det er da sådan noget du skal gå til Patientklagenævnet med. Det er da bare på ingen måde i orden. :-(

er ked af at din læge er en idiot. Men har virkelig ingen ide om hvad du så kan gøre udover at skifte i en kæmpe fart. 

Håber du snart får nogle svar 

Anmeld Citér

27. januar 2017

FruStolpe

Jeg ville ringe til en anden læge og forklare situationen. Samtidig ville jeg skifte læge -hvorfor har du ikke allerede gjort det? 

Anmeld Citér

27. januar 2017

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg ville ringe til en anden læge og forklare situationen. Samtidig ville jeg skifte læge -hvorfor har du ikke allerede gjort det? 

Fordi min datter er bange for mamdlige ældre læger og pt er de de eneste der har åben for nye patienter

Anmeld Citér

27. januar 2017

FruStolpe

Anonym skriver:

Fordi min datter er bange for mamdlige ældre læger og pt er de de eneste der har åben for nye patienter

Men derfor kan du jo godt skifte læge ??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.