Lidt forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2017

LulleN

Hej Alle

Min kæreste og jeg prøver at blive gravid, men vi har endnu ikke haft heldet med os. Dog troede vi at nu var den der, da min menstruation ikke kom d. 19.01, som den ellers skulle. Jeg har gået lige siden og har været i tvivl om hvorvidt jeg skulle tage en test eller ej, og nu så i dag tog jeg en. Den var så desværre negativ, men menstruationen er stadig ikke kommet og den plejer normalt at være meget punktlig, hvilket også gjorde jeg var håbefuld på at testen var positiv. Nu er jeg bare meget forvirret over hvad der så lige sker i min krop, fordi jeg har smerter i underlivet, menstruations agtige smerter, og jeg er meget humørsvingende, mere end normalt. Jeg var dog meget skeptisk i de første par dage, om det nu kunne være en graviditet, da vi i ægløsningsperioden begge lå syge med omgangssyge, så der skete jo ikke lige det helt store, andet end at vi var i seng sammen dagen inden.

Jeg skriver lidt til jer i håb om der er nogle der måske har nogle gode råd til hvad det kunne være, der gør at mit menstruation ikke kommer. For jeg er ved at blive lidt skør i hovedet.

Mange hilsner 

En meget forvirret type

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2017

Rockertand

LulleN skriver:

Hej Alle

Min kæreste og jeg prøver at blive gravid, men vi har endnu ikke haft heldet med os. Dog troede vi at nu var den der, da min menstruation ikke kom d. 19.01, som den ellers skulle. Jeg har gået lige siden og har været i tvivl om hvorvidt jeg skulle tage en test eller ej, og nu så i dag tog jeg en. Den var så desværre negativ, men menstruationen er stadig ikke kommet og den plejer normalt at være meget punktlig, hvilket også gjorde jeg var håbefuld på at testen var positiv. Nu er jeg bare meget forvirret over hvad der så lige sker i min krop, fordi jeg har smerter i underlivet, menstruations agtige smerter, og jeg er meget humørsvingende, mere end normalt. Jeg var dog meget skeptisk i de første par dage, om det nu kunne være en graviditet, da vi i ægløsningsperioden begge lå syge med omgangssyge, så der skete jo ikke lige det helt store, andet end at vi var i seng sammen dagen inden.

Jeg skriver lidt til jer i håb om der er nogle der måske har nogle gode råd til hvad det kunne være, der gør at mit menstruation ikke kommer. For jeg er ved at blive lidt skør i hovedet.

Mange hilsner 

En meget forvirret type

Har du været på p-piller?

Anmeld Citér

24. januar 2017

koeapabshicar

Det kan være en cyste der forhindre din menstruation. Sidste år fik jeg ikke min mens i 3,5 mdr pga af en cyste. 

Ellers prøv at tag en test igen imorgen :-)

Anmeld Citér

24. januar 2017

LulleN

Rockertand skriver:

Har du været på p-piller?

Jeg sluttede mine p piller tilbage i slutningen af august 2016, og siden da har jeg ikke oplevet nogle problemer overhovedet 

Anmeld Citér

24. januar 2017

C85

Det kan også bare være din krop, der spiller dig et puds. Min menstruation har også altid været meget præcis og falder som oftest på samme ugedag. Mens vi har været i gang med projekt baby er det dog sket, at den lige pludselig er kommet for sent (det længste har været en uge) eller også for tidligt. Jeg oplever at det bedste er, at forsøge ikke at fokusere på det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.