Hej Alle
Min kæreste og jeg prøver at blive gravid, men vi har endnu ikke haft heldet med os. Dog troede vi at nu var den der, da min menstruation ikke kom d. 19.01, som den ellers skulle. Jeg har gået lige siden og har været i tvivl om hvorvidt jeg skulle tage en test eller ej, og nu så i dag tog jeg en. Den var så desværre negativ, men menstruationen er stadig ikke kommet og den plejer normalt at være meget punktlig, hvilket også gjorde jeg var håbefuld på at testen var positiv. Nu er jeg bare meget forvirret over hvad der så lige sker i min krop, fordi jeg har smerter i underlivet, menstruations agtige smerter, og jeg er meget humørsvingende, mere end normalt. Jeg var dog meget skeptisk i de første par dage, om det nu kunne være en graviditet, da vi i ægløsningsperioden begge lå syge med omgangssyge, så der skete jo ikke lige det helt store, andet end at vi var i seng sammen dagen inden.
Jeg skriver lidt til jer i håb om der er nogle der måske har nogle gode råd til hvad det kunne være, der gør at mit menstruation ikke kommer. For jeg er ved at blive lidt skør i hovedet.
Mange hilsner
En meget forvirret type
Anmeld
Citér