Hvornår var ovitrelle ude af kroppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.433 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. januar 2017

Anonym trådstarter

Ja, hvornår testede i ovitrellen ude af kroppen? 

Jeg tog en test i morges, netop for at tjekke om det var ude, men testen er meget svag positiv (jeg "er" 3+1, det er 9 dage siden jeg tog ovitrelle). Jeg tester igen om et par dage, for at se om den så er helt ude der. 

Er lidt nysgerrig efter at høre, hvornår i andre oplevede den var ude af kroppen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja, hvornår testede i ovitrellen ude af kroppen? 

Jeg tog en test i morges, netop for at tjekke om det var ude, men testen er meget svag positiv (jeg "er" 3+1, det er 9 dage siden jeg tog ovitrelle). Jeg tester igen om et par dage, for at se om den så er helt ude der. 

Er lidt nysgerrig efter at høre, hvornår i andre oplevede den var ude af kroppen 

Jeg testede den ud af kroppen (fra 2+6 og frem), og jeg havde en dag eller to omkring 3+3-4, hvor jeg testede negativt. Derefter blev den positiv fordi jeg var gravid. 

Anmeld Citér

24. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg testede den ud af kroppen (fra 2+6 og frem), og jeg havde en dag eller to omkring 3+3-4, hvor jeg testede negativt. Derefter blev den positiv fordi jeg var gravid. 

Okay 

Jeg tør ikke håbe for meget, er jo vant til den er negativ, så det er også det jeg forventer.. Men hvis den nu er positiv på testdag vil jeg også gerne vide, at ovitrellen er ude 

Anmeld Citér

24. januar 2017

Anonym

Når jeg tager ovitrelle er den ude af kroppen omkring 10 -12 dage efter jeg har taget den.

Anmeld Citér

24. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når jeg tager ovitrelle er den ude af kroppen omkring 10 -12 dage efter jeg har taget den.

Okay, jeg må væbne mig med tålmodighed 

Anmeld Citér

25. januar 2017

Miss LT

Min var først ude 10 eller 11 dage efter. Krydser fingre for du har gevinst

Anmeld Citér

26. januar 2017

Anonym trådstarter

Miss LT skriver:

Min var først ude 10 eller 11 dage efter. Krydser fingre for du har gevinst

Mange tak 

Jeg testede igen dagen efter, og der var stadig en svag svag streg - hverken mere eller mindre tydelig, så nu venter jeg til lørdag med at teste igen 

Anmeld Citér

27. januar 2017

Miss LT

Anonym skriver:

Mange tak 

Jeg testede igen dagen efter, og der var stadig en svag svag streg - hverken mere eller mindre tydelig, så nu venter jeg til lørdag med at teste igen 

Det er svært at vente, når man så inderligt gerne vil have de to streger

Skal du have taget blodprøve på mandag? Jeg havde også test dag en lørdag, så måtte vente tålmodigt til mandag med at få taget blodprøven. Tror jeg fik brugt 5 test i den weekend 

Held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

27. januar 2017

Anonym trådstarter

Miss LT skriver:

Det er svært at vente, når man så inderligt gerne vil have de to streger

Skal du have taget blodprøve på mandag? Jeg havde også test dag en lørdag, så måtte vente tålmodigt til mandag med at få taget blodprøven. Tror jeg fik brugt 5 test i den weekend 

Held og lykke med det hele 

Ja, det er det virkelig  Og så er det som om, at forventningerne måske er steget lidt efter vi er startet i behandling, for så må der jo snart ske noget  

Jeg skal ikke have taget blodprøver, kun almindelig urintest  Så det er meget fint 

Tusind tak! 

Anmeld Citér

31. januar 2017

Miss LT

Hvordan gik testdagen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.