hej skønne piger. sagen er bare den at jeg tidligere har skrevet angående uvished og graviditet og lægen stadig ikke vil undersøge mig, prøver for 4 gang indenfor få måneder med en tid, for at få afklaring, så skal afsted torsdag. Venter på scanning af æggestok/ æggeledere den 6marts.
Jeg fik mens den 30/10, hvor mens havde været regelmæssig 3 mdr efter start på metformin. Skulle have mens den 1/12, men ingen mens før 14 dage forsinket, hvor jeg blødte almindeligt 1 døgn, så stoppede mens og to dage senere pletblødte jeg i 2 dage ved samleje eller fysisk aktivitet. Har haft alle tænkelige symptomer på graviditet. Første 2 måneder med træthed, svimmelhed, mærke stærke niv jag i venstre side, kvalme, madlede mm. Så en uge uden symptomer, derefter havde jeg 14 dage med meget ømme bryster, tydelige blodåre på hele brystkassen, større bryster, meget oppustet og en uge med udflåd hver dag.
Nu har jeg dog ingen symptomer pt, den sidste uge, bortset fra meget oppustet og er gået 3 dage over forventet mens dag nu. Ingen tegn på den kommer. 
Nåh men ville egentlig bare hører hvordan jeres maver ser ud, hos jer der er overvægtige?, håber i vil vise lidt billeder. 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér