Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg fik fjernet min hormonspiral for en uge siden. Jeg fik mens to dage efter, og blødte kraftigt i fire dage. I dag er det et par dage siden det stoppede, men nu 'murer' det i underlivet - især i siderne omkring æggestokkene - jeg har det småskidt og har kvalme. Er det normalt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2017

Ayasmor

Anonym skriver:

Jeg fik fjernet min hormonspiral for en uge siden. Jeg fik mens to dage efter, og blødte kraftigt i fire dage. I dag er det et par dage siden det stoppede, men nu 'murer' det i underlivet - især i siderne omkring æggestokkene - jeg har det småskidt og har kvalme. Er det normalt?

Det kunne godt lyde som  en ægløsning 

Anmeld Citér

23. januar 2017

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Det kunne godt lyde som  en ægløsning 

Ægløsningstesten er negativ 

Anmeld Citér

23. januar 2017

Anonym

Jeg har meget ofte den der murrende følelse i løbet af min cyklus, både ved ægløsning, mellem ægløsning og menstruation og lige når jeg skal have min menstruation, men også andre gange i løbet af cyklus.

Vil i hvert fald SLET ikke tro det er en graviditet, det føles noget anderledes og burde slet heller ikke kunne mærkes nu.

Men kan sagtens være ægløsning selvom testene er negative, har ofte hørt om folk der har ægløsning trods negative tests. Så ægløsning ville stadig være mit bedste bud.

Anmeld Citér

23. januar 2017

AnoMom

Ja det er meget normalt. Din krop er ved at tilvænne sig ikke at modtage hormoner fra spiralen mere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.