Føler mig gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej allesammen 

har brug for lidt hjælp da Google ikke rigtig kan hjælpe og tænkte andre måske har oplevet det samme 

jeg har i mange mdr nærmest følt mig gravid, dog lidt anderledes end mine graviditeter har været men nogle af tegnene også følt jeg sporadisk oplever at mærke "liv" og her snakker jeg ikke om fantom spark som jeg ofte oplever men sådan ret tydeligt og føler både som de glidende bevægelser og de pludselige spark. Da jeg både er sterilliseret og det nok er 4-5 mdr siden manden og jeg sidst havde samleje, har haft fast mens og taget en test for 2 mdr siden som.var negativ. Så jeg er ret sikker på jeg ikke er gravid med mindre jeg skulle være ret langt henne, hvilket virker mig meget usansynligt 

men har andre oplevet dette og hvad det kan være, noget jeg bør få undersøgt hos lægen, er jo ikke kun det som allerede nævnt, men dagligt brystspændinger, ubehag/smerter omkring underlivet, føles som om det er taget til i at jeg har cyster (har pcos så ved hvordan de føles når de er der og når de springer) og at de kommer og går. Er utrolig træt og energiforladt og har problemer med kvalme, nedsat appetit (ikke nødvendigvis pga kvalme men også mangel på sult) øget tørst, svimmelhed osv tænker bare om dette er helt normalt og nok går over eller om der er noget i det og hvad det kan være som driller? 

Nogle råd derude, vil jo ikke belemre lægen med en storm i et glas vand 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2017

Anonym

Synes ikke der er så meget at være i tvivl om. Du har det skidt (og har haft det længe),så slf skal du til læge. 

Anmeld Citér

23. januar 2017

Anonym

Havde det på meget samme måde i september. Min læge tog så en blodprøve for HCG for at være sikker på at urintests ikke tog fejl.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.