Negativ test....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.513 visninger
18 svar
2 synes godt om
22. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej med jer. 

Vi har forsøgt at lave baby de sidste 6 mdr. Jeg havde test dag igår, negativ test  har ligeledes testet negativ Idag.. har niv og jag men ingen tegn på menstruation... overhoved.. men er begyndt at få lidt øget udflåd.. tyndt og Hvidt... det plejer jeg ikke. Er der stadig håb el driller kroppen mig? Jeg har to børn i forvejen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2017

MiniMe2005

Hvornår forventer du menstruation? I princippet er der jo håb indtil da... Det er langt fra alle, der tester positivt, når de kun er 3+

Anmeld Citér

23. januar 2017

Anonym trådstarter

MiniMe2005 skriver:

Hvornår forventer du menstruation? I princippet er der jo håb indtil da... Det er langt fra alle, der tester positivt, når de kun er 3+

Jeg sku have haft menstruation den 21. Og har altid regelmæssigt mens. Som jeg kan regneud er jeg på 32 dag nu og normalt er 28. Har Murren og jag men ik som når jeg skal have mens. Testede helt positivt ud på ægløsning igår og helt negativt på gt som var strimmel., ved ik om jeg stoler på dem

Anmeld Citér

23. januar 2017

MiniMe2005

Anonym skriver:

Jeg sku have haft menstruation den 21. Og har altid regelmæssigt mens. Som jeg kan regneud er jeg på 32 dag nu og normalt er 28. Har Murren og jag men ik som når jeg skal have mens. Testede helt positivt ud på ægløsning igår og helt negativt på gt som var strimmel., ved ik om jeg stoler på dem

Det kan være, at du er heldig, at du er gravid, men ikke kan teste positivt endnu. Det kan desværre også bare være mens, der er forsinket. Det sker en gang i mellem. Jeg oplevede det selv, da jeg prøvede at blive gravid. Havde normalt cyklus på 28-29 dage, men pludselig gik jeg over tid, men testede negativt. Menstruationen kom på cd 35...

Der er nok desværre ikke andet for, end at vente :-( Men jeg kender frustrationen over manglende mens og negative tests. Man vil bare så gerne have afklaring.

Anmeld Citér

23. januar 2017

Anonym trådstarter

MiniMe2005 skriver:

Det kan være, at du er heldig, at du er gravid, men ikke kan teste positivt endnu. Det kan desværre også bare være mens, der er forsinket. Det sker en gang i mellem. Jeg oplevede det selv, da jeg prøvede at blive gravid. Havde normalt cyklus på 28-29 dage, men pludselig gik jeg over tid, men testede negativt. Menstruationen kom på cd 35...

Der er nok desværre ikke andet for, end at vente :-( Men jeg kender frustrationen over manglende mens og negative tests. Man vil bare så gerne have afklaring.

Eeejjj vi håber og håber.. og krydser alt hvad der kan... sys bare det underligt hvis jeg er, at jeg ik kan teste positiv... og tålmodigheden er bare lige nul.. ��

Anmeld Citér

23. januar 2017

Marleena

Jeg læste et sted at en kvinde var testet negativ i en længere periode, hvor de efter 3 måneder fandt ud af hun var gravid 

Der er jo forskel på hurtigt man kan se det, fra kvinde til kvinde. Krydser fingre for jer 

Anmeld Citér

24. januar 2017

Anonym trådstarter

Marleena skriver:

Jeg læste et sted at en kvinde var testet negativ i en længere periode, hvor de efter 3 måneder fandt ud af hun var gravid 

Der er jo forskel på hurtigt man kan se det, fra kvinde til kvinde. Krydser fingre for jer 

Tusind tak. Har Testet til morgen igen, stadig negativ. Er 4 dage over tid nu...fatter det simpelthen ik.. håber håber og håber! 

Anmeld Citér

24. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Der kan stadig være håb endnu. Jeg testede selv først positiv med min søn da jeg var gået næsten 14 dage over tid. :-)

Anmeld Citér

24. januar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Der kan stadig være håb endnu. Jeg testede selv først positiv med min søn da jeg var gået næsten 14 dage over tid. :-)

Årh hvor jeg håber du har ret. Testede du også negativ? 

Anmeld Citér

24. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Årh hvor jeg håber du har ret. Testede du også negativ? 

Ja jeg testede negativ hver 2-3 dag frem til den positive hvor jeg var gået næsten 14 dage over. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.