Mærkelige niv (uge 22)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

176 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2017

Pianisten

Jeg er førstegangsgravid og i dag i uge 22+3. Jeg har i løbet af den sidste halvanden times tid haft sådan nogle mærkelige stik/niv nederst i maveregionen i højre side, som kommer og går - selvom jeg ligger helt stille. Synes ikke det føles som de klassiske ligamentsmerter. Lige når nivet kommer gør det ondt på sådan en irriterende måde, men dog ikke ondt nok til at jeg brokker mig over det eller siger av. Når det kommer, føles det næsten som om det trækker ned i lysken og videre ned i benet, men det forsvinder i løbet af et sekund - og så sidder jeg tilbage med den der forfærdelige angst over at jeg ikke aner hvad det er, som kan få min puls til at løbe løbsk  Men jeg føler ikke rigtigt at det gør ondt nok eller kommer ofte nok til at jeg vil ringe og forstyrre nogen.

Jeg har ikke lavet de store fysiske anstrengelser i dag, og har bare slappet af hele aftenen, så forstår ikke rigtigt hvad det kommer af. Har også mærket masser af liv derinde fra til aften, så jeg ved/regner da med at han er ok derinde  

Er der nogen som har oplevet noget lignende? Jeg har læst at det kunne være tegn på blærebetændelse?  Bør jeg give min læge et kald i morgen og få det tjekket, eller hvad synes I? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.