Gravid, gravid, gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2009

Riksen

Ansemusen skriver:

Åhh det er heller ikke længe siden vores viste to streger, husker tydeligt følelsen, selvom det alligevel føles som om det er måneder siden! Et stort kæmpemæssigt tillykke med graviditeten

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

Neki

Riksen skriver:

Mange tak

Hej Riksen.

Tillykke mange gange, hvor må det være skønt

Hvornår kunne du teste positiv, var du gået over tid?

Held og lykke med den lille bebs i maven

Knus Neki

Anmeld

6. oktober 2009

Nova's mor

Riksen skriver:

Tak!
Og stort tillykke til jer! Det er jo helt fantastisk!  Det er bare den bedste følelse at stå med den positive g-test i hånden!

Tak, helt enig men dog også lidt uvirkeligt, som om man næsten ikke vil tro på det..

Anmeld

6. oktober 2009

Riksen

Neki skriver:

Hej Riksen.

Tillykke mange gange, hvor må det være skønt

Hvornår kunne du teste positiv, var du gået over tid?

Held og lykke med den lille bebs i maven

Knus Neki

Mange tak!

Jeg var gået 5 dage over tid, men troede egentlig ikke at det var pga. graviditet, men snarere at det var min hjerne, der spillede mig et pus. Så efter en rigtig tudedag (troede aldrig jeg blev gravid) overtalte min kæreste mig til at teste, og den blev positiv med det samme!

Jeg krydser fingre for dig

Rikke

Anmeld

6. oktober 2009

Riksen

with.love skriver:

Tak, helt enig men dog også lidt uvirkeligt, som om man næsten ikke vil tro på det..

Ja, det er enormt uvirkeligt! Det er egentlig kun de ømme bryster, den udeblivende mens og så selvfølgelig den positive g-test, der gør at man tror på det. Men derudover er man jo bare sig selv - bare i en meget gladere udgave

Anmeld

6. oktober 2009

Neki

Riksen skriver:

Mange tak!

Jeg var gået 5 dage over tid, men troede egentlig ikke at det var pga. graviditet, men snarere at det var min hjerne, der spillede mig et pus. Så efter en rigtig tudedag (troede aldrig jeg blev gravid) overtalte min kæreste mig til at teste, og den blev positiv med det samme!

Jeg krydser fingre for dig

Rikke

Hvor dejligt for jer.... havde du ingen symptomer på graviditet siden du ikke troede det var det?

Tak for de krysede fingre....håber de virker

Anmeld

6. oktober 2009

Neki

Riksen skriver:

Ja, det er enormt uvirkeligt! Det er egentlig kun de ømme bryster, den udeblivende mens og så selvfølgelig den positive g-test, der gør at man tror på det. Men derudover er man jo bare sig selv - bare i en meget gladere udgave

Havde du forresten testet inden forventet mens, men fået negativ??

Anmeld

6. oktober 2009

Riksen

Neki skriver:

Hvor dejligt for jer.... havde du ingen symptomer på graviditet siden du ikke troede det var det?

Tak for de krysede fingre....håber de virker

Nej, ingen symtopmer andet end en smule stikken i det ene bryst. Det var sådan en slags jag, som kom en gang imellem. Jeg havde da et kort øjeblik overvejet om det mon var den slags ømme bryster, som gravide taler om, men eftersom jeg kun havde det i det ene bryst afviste jeg tanken om at jeg kunne være gravid.
Udover det har jeg intet følt. Jeg har måske været lidt mere træt end ellers, men det lagde jeg ikke rigtig noget i.

Anmeld

6. oktober 2009

Nova's mor

Riksen skriver:

Jeg skal heldigvis scannes i uge7 så det er lige om lidt også går der jo kun 5 uger før jeg skal scannes igen, og jeg tror først det går op for mig der..

Anmeld

6. oktober 2009

FrkC

Riksen skriver:

I torsdags fik vi endelig vores længe ventede to streger på graviditetstestene, og i dag har vi været ved lægen og fået bekræftet det.
Jeg er i dag 5+3 og min foreløbige termin er 5.juni. Det er så fantastisk, og vi er så lykkelige!

Ville bare lige dele det med jer

- Rikke

Stort tillykke  Hvor er det dejligt for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.