Ikke at kunne teste positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

207 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. januar 2017

SilverShape

Hej piger. :-)

Sagen er den at jeg ikke har haft min menstruation siden d. 29/11 (slut), jeg har stadig ikke fået min menstruation, men kan ikke teste positiv.

Jeg vil lige understrege at jeg overhovedet ikke stresser efter en graviditet - vi tager det stille og roligt herhjemme. (2.gangs graviditet hvis jeg er gravid)

Jeg er begyndt at undre mig, i og med jeg ikke kan teste positiv og overvejer derfor at tage kontakt til lægen imorgen, MEN! Nu kommer spørgsmålet/ene så...

Er der nogen af jer der ikke har kunnet teste positiv? Og i såfald, hvad gør lægen så? Får man foretaget en blodprøve eller er det en underlivsundersøgelse man er ude i?

Knus herfra.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2017

Soonmom

Hvornår er din første fra?

- Tænker om din cyklus er nået at blive helt stabil?

Anmeld Citér

22. januar 2017

SilverShape

Hvornår er din første fra?

- Tænker om din cyklus er nået at blive helt stabil?

Jeg fik min første d. 6/3-16, hvorefter jeg nåede at få 2 cyklusser, som var præcis som før jeg blev gravid og uden hormonspiral, dvs. med 21 dages mellemrum og en blodning på lige godt 7 dage - den er normalt altid kommet nærmest til præcist klokkeslæt. 28 dages cyklus.

2 cyklusser efter fødslen fik jeg atter oplagt hormonspiral, men vi blev imidlertid enige om herhjemme at vi egentlig gerne ville have dem tæt op ad hinanden - derfor blev den taget ud igen og jeg nåede at have 2 cyklusser, som var præcis som når jeg ikke har hormonspiral - og nu har jeg så ikke haft min menstruation siden d. 29/11-16. 

Altså dvs. at efter udtagning af hormonspiral nåede jeg at have 2 almindelige cyklusser, indtil d. 29/11-16, hvor den så er udebleven siden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.