Brug for hjælp! Intimt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.833 visninger
11 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2017

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg generelt har lidt ubalance i underlivet og får derfor let svamp. Jeg havde sex hvor begge huller blev afprøvet uden kondom  (ved det var dumt) men det var knap i nr 2 hul da det gjorde ondt. Men så tirsdag begynder jeg at blive irriteret og får bestilt canesten stikpille og creme som jeg begynder med torsdag og i dag er jeg stadig meget irriteret forneden. Der er kommet nogle røde sår på huden i revnen, øverst hvor de yderste skamlæber starter og de gør virkelig ondt samt at jeg er hudløs på de yderste skamlæber. Jeg kan ikke gå normalt og jeg kan ikke sove for det da det svier, klør og gør ondt. 

Jeg har så fået købt vivag barrierecreme og stikpille som skal genoprette ph værdien men lige lidt hjælper det.

Hvad pokker kan jeg gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Sagen er den at jeg generelt har lidt ubalance i underlivet og får derfor let svamp. Jeg havde sex hvor begge huller blev afprøvet uden kondom  (ved det var dumt) men det var knap i nr 2 hul da det gjorde ondt. Men så tirsdag begynder jeg at blive irriteret og får bestilt canesten stikpille og creme som jeg begynder med torsdag og i dag er jeg stadig meget irriteret forneden. Der er kommet nogle røde sår på huden i revnen, øverst hvor de yderste skamlæber starter og de gør virkelig ondt samt at jeg er hudløs på de yderste skamlæber. Jeg kan ikke gå normalt og jeg kan ikke sove for det da det svier, klør og gør ondt. 

Jeg har så fået købt vivag barrierecreme og stikpille som skal genoprette ph værdien men lige lidt hjælper det.

Jeg tror du skal ringe til lægen. 

Det lyder ikke godt.

Anmeld Citér

22. januar 2017

Pikku Myy

Anonym skriver:

Umiddelbart forestiller jeg mig ikke at der er svampesporer i afføring, så hvis du har fået svamp, tror jeg ikke det er derfra.

Til gengæld er der masser af bakterier ... Jeg tænker også du må til lægen. Måske skal du have noget antibiotika.

Anmeld Citér

22. januar 2017

Anonym

Med mindre de sår er kradsersår du har givet dig selv grundet kløen, så TROR jeg ikke de har noget med svampen at gøre... så er det vist en slem omgang 

Hold fingrene fra hele området, uanset hvor svært det er. Lad være med at overdriv når du tørrer dig efter vandladning, prøv evt med noget kulde, evt en mega kold hårdt opvredet vaskeklud. Og så ville jeg nok ringe til lægen mandag morgen - sår forneden er no good.

Anmeld Citér

22. januar 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Det lyder som herpes. Skynd dig til lægen

Anmeld Citér

22. januar 2017

Anonym

Det lyder mere som herpes - det lyder meget som min herpes udbrud, troede i fire år det var svamp når det gik i udbrud.  

Anmeld Citér

22. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det lyder mere som herpes - det lyder meget som min herpes udbrud, troede i fire år det var svamp når det gik i udbrud.  

Hvad gik du gjort ved det? 

Anmeld Citér

22. januar 2017

2721

Som de andre skriver burde svamp ikke give sår. Aldrig selvdisnogister, du skal have lægen ind over så er du sikker på at få den helt rette behandling 

Anmeld Citér

22. januar 2017

Anonym

Det lyder fuldstændig som en omgang herpes du har fået dig. Det er ikke så slemt og kan let behandles. Måske du har haft det latent i kroppen i mange år, og først fået udbrud nu. 

Skynd dig at give lægen et kald imorgen, og så er det hurtigt i overstået hvis det er det  

Anmeld Citér

22. januar 2017

Anonym

Gå til lægen. De andre diger herpes. Men med din historie lyder det da mere som en bakterie infektion, du skal have behandlet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.