Jeg synes det er rigtig flot at din lille mand kan sætte så flotte ord på hvordan han føler omkring jer som forældre - det viser mig, trods alt, at I rent faktisk er en åben familie der snakker om jeres følelser med hinanden. Hvilket jo er super positivt 
Alle familier har oppe og nedture, men når det kommer til det punkt hvor ens børn mest føler det er nedture, så er det klart at der skal vurderes om det så er det hele værd? Det virker på mig, som om din mand og du allerede har haft dette emne oppe at vende, måske endda flere gange. Så derfor er det jo heller et tabu at I skulle gå fra hinanden, da I begge nok inderst inde ved hvor I står i forhold til at skulle få det til at fungere. Jeg synes det er rigtig sundt hvis I kan skilles som super gode venner og forældre, der tager hensyn til jeres børn. Kommunikation er så vigtig når man har børn sammen og hvis man inderst inde, godt ved, hvilken vej det vil gå, så er det, i min optik, rigtig flot hvis man kan tage det valg, at blive enlig, før man ødelægger et evt. super godt forhold til hinanden som single forældre.
Hatten af for dig/jer og jeg håber alt vil gå super nemt og at I fælles finder frem til den bedste beslutning for jeres familie. 
Anmeld
Citér