Nogle som har prøvet lignede inden en positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej.

Nu er det sådan at jeg for ca 6 mdr begyndte på minipiller. Og har intet mærket af det, nok kun at min menstruation er blevet lidt mildere. Og har været obs på at tage dem til tiden.

Sidste uge havde jeg min menstruation startede en dag før tid, men har været anderledelse end den plejer, hvor den er startede normalt med normal blødning osv. Men mod slutning altså de sidste 2 dage var det lidt blødning men hen på aften (fredag) ville den stoppe og troede egentlig det var over så, men så begyndte den dagen efter igen med lidt blødning og skulle lige have den dag med.

I torsdag da jeg vågnet følte min krop sig anderledelse. Vågnede op og var dødtræt kunne ikke rigtigt vågne, havde lidt hovedpine. Havde on/off kvalme og havde følelse af at min mave/underliv spændte engang imellem. Og kvalmen on/off samt følelsen at det spænder i underlivet engang imellem har så foresat siden i torsdags samt hyppigere toiletbesøg.

Min veninde tænkte strakt at gravidtet og tanken har dog osse selv stejfet mig, selvom det ikke lige er planer for det nu.

Og har en datter i forvejen og der mindes jeg ikke det følte lige sådan.

Men testede for morgen af og testen var negativ.

Dog er jeg nysgerrige om der er andre som har oplevet lignede dette, da jeg aldrig har oplevede ligne..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2017

Bb2015

Tænker umiddelbart ikke graviditet, men nærmere at du har fanget en lille sygdom eller noget 

Anmeld Citér

22. januar 2017

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Tænker umiddelbart ikke graviditet, men nærmere at du har fanget en lille sygdom eller noget 

Var osse min første tanke. Men tænker og ser tiden an.

For har det egentlig meget godt på trods af at det spænder i underlivet og murrer i maven samt der kommer kvalme engang imellem. 

Svært ved at forestille mig at det er fordi jeg blider mig det ind. For har ikke tænkt graviditet før igår og planlægger heller ikke en graviditet eller går med tankerne omkring det.

Men som sagt. Ser tiden an og fortsætter det må jeg snakke med min læge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.