Æggeløsningssprøjte?? Hvordan? Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2017

<3<3

Hej de damer, jeg håber i kan besvare mit spørgsmål, jeg skriver da jeg idag har været på Aagaard (min ferterlitets klinik) og har fået scannet mig æg da jeg skulle have en æg sprøjte og alt så fint ud så fik derfor en recept på en æggeløsningssprøjte som jwg har været nede og hente.. Men min læge derude skulle forklare hvordan man tog den og har nu lukket, så mit spørgsmål til jer er hvordan man tager den? Sprøjter man bare med en kanyle i maven ? Og skal den vende skrå eller lige ind i maven vil bare virkelig ikke gøre noget forkert hvis det mindsket min chance om at blive gravid.. Håber virkelig i kan hjælpe!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2017

TLO

Kære du helt rolig ☺

Det er fløjtende ligemeget, hvordan du vinkler nålen. Bare i maven ( saml evt en lille delle maveflæsk i nærheden af fin navle) med den, tryk 'stemplet' ind, tæl langsomt til ti og træk så nålen ud i samme vinkel, som du førte den ind i. Du kan evt køle maveskindet ned med noget koldt først.

Hilsen en garvet nåle pude ��

Anmeld Citér

21. januar 2017

<3<3

TLO skriver:

Kære du helt rolig ☺

Det er fløjtende ligemeget, hvordan du vinkler nålen. Bare i maven ( saml evt en lille delle maveflæsk i nærheden af fin navle) med den, tryk 'stemplet' ind, tæl langsomt til ti og træk så nålen ud i samme vinkel, som du førte den ind i. Du kan evt køle maveskindet ned med noget koldt først.

Hilsen en garvet nåle pude ��

Tusind tak for dit svaar 

Anmeld Citér

22. januar 2017

pb2017

..og brugsanvisningen er meget nem at følge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.