Jeg forstår det ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

240 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg stoppede med p-piller d. 8/8 2016, da vi ønsker barn nr. 2. 

Min første naturlige cyklus var på 35 dage, så inden for normalen. Anden cyklus var på 62 dage og den næste, som er denne her, er i dag på 66 dage... Ingen tegn på menstruation, tog en test her til morgen, som var negativ. 

Da vi prøvede at få vores søn, for 4 år siden, blev min cyklus hurtigt regelmæssig og jeg blev gravid efter 4 måneder. 

Jeg havde ærlig talt troet, at det denne gang ville være lige så nemt, men der tog jeg fejl.   Jeg forstår ikke, hvorfor min cyklus er så utrolig lang, er der nogen af jer der har været ude for det samme?? Det kunne være rart at høre, at jeg ikke er alene  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2017

Liv_86

Min cyklus var også mærkelig denne gang da jeg stoppede på p pillerne. Dog ikke lige så lang som din. 

Begyndte at tage agnus cactus som skulle give en en stabil cyklus, den første måned jeg tog den i havde jeg den samme cyklus igen, måneden efter blev jeg gravid. 

Min det var pillerne eller et tilfælde ved jeg ikke, men det er værd at prøve. 

Anmeld Citér

21. januar 2017

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Min cyklus var også mærkelig denne gang da jeg stoppede på p pillerne. Dog ikke lige så lang som din. 

Begyndte at tage agnus cactus som skulle give en en stabil cyklus, den første måned jeg tog den i havde jeg den samme cyklus igen, måneden efter blev jeg gravid. 

Min det var pillerne eller et tilfælde ved jeg ikke, men det er værd at prøve. 

Tak for dit svar, vil straks se nærmere på de piller  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.