Hvad laver i i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
15 svar
17 synes godt om
20. januar 2017

Troldemommi

Jeg sidder i sofaen med min mand, vi ser håndbold og så chatter jeg med min veninde, vi diskuterer Donald Trump og spiser vi lidt flødeboller 

Hvad laver i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2017

Guldlok88

Har lige set Fuld plade, så nu skal jeg finde ud af hvad jeg så skal 

Anmeld Citér

20. januar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Troldemommi skriver:

Jeg sidder i sofaen med min mand, vi ser håndbold og så chatter jeg med min veninde, vi diskuterer Donald Trump og spiser vi lidt flødeboller 

Hvad laver i? 

Manden der håndbold og jeg er ved at klippe mønster til dukketøj.

Vil lære at sy

Anmeld Citér

20. januar 2017

Kamilla-m

Troldemommi skriver:

Hvad laver i? 

Min datter fik en tre i en pak LEGO igår og den har vi lige samlet, nøj det tog lang tid (to timer) 

nu vil jeg til og gøre lidt rent

Anmeld Citér

20. januar 2017

FrkHS

Jeg har lige sovet til X-Factor på sofaen og nu vil jeg gå i seng og sove videre. Åh det søde liv som gravid

Anmeld Citér

20. januar 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg er lige blevet færdig med at lave lagkage til vi skal holde min søns fødselsdag i morgen, så nu ville jeg lige tjekke baby.dk og facebook inden jeg sætter mig og ynker mig over ømme muskler (straffen for ikke at strække ud efter motion) med et afsnit af Goblin eller Cinderella and four Knights inden min mand kommer hjem om en times tid.

Anmeld Citér

20. januar 2017

Jegkiggerpåfugle

Ser håndbold  og forudsigelsen siger at Danmark ender i finalen, tjoo hvis de spiller sådan der ryger de da ud i næste kamp 

Lidt jaloux på de flødeboller der 

Anmeld Citér

20. januar 2017

Benjamins'mor

Troldemommi skriver:

Hvad laver i? 

Vi har spillet fuldplade

Anmeld Citér

20. januar 2017

Muhmi

Troldemommi skriver:

Hvad laver i? 

Vi ser håndbold

Anmeld Citér

20. januar 2017

Muhmi

Ser håndbold  og forudsigelsen siger at Danmark ender i finalen, tjoo hvis de spiller sådan der ryger de da ud i næste kamp 

Lidt jaloux på de flødeboller der 

Kampen mod Qatar er rent hyggespil for begge parter, vi vil stadig lægge først i klassen og de vil heller ikke miste noget, det er også derfor at du ikke ser hverken Mikkel, Niklas eller Søndergård inde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.