Mærke liv "indefra"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2017

Guldlok88

Jeg mærkede små bobler og en kilden da jeg var omkring uge 12  mærkede det også kun en enkelt gang �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Haha. Det går lidt stærkt fra mobilen nogen gange 

ellers skal du nok komme til at mærke senere ;-)

Sådan kan det jo gå 

ja det jo det! Glæder mig bare helt vildt

vi var til scanning 8+4 og fik set i 3D (se billedet) så stort. Nu glæder jeg mig bare til NF 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. januar 2017

Anonym trådstarter

Guldlok88 skriver:

Jeg mærkede små bobler og en kilden da jeg var omkring uge 12  mærkede det også kun en enkelt gang �� 

Uuuh det så spændende altså 

Anmeld Citér

20. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Sådan kan det jo gå 

ja det jo det! Glæder mig bare helt vildt

vi var til scanning 8+4 og fik set i 3D (se billedet) så stort. Nu glæder jeg mig bare til NF 

Det er den vildeste oplevelse de scanninger og graviditeten generelt. Jeg fik første scanning til Nf. Men blev scannet en gang om mdr fra uge 20 til fødslen. Så har også ekstremt mange billeder på dvd fra dengang :-) 

(billedet er fra 3D scanning i 28+5) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. januar 2017

Pianisten

Jeg mærkede liv omkring 19+0, men var meget i tvivl om det nu også var baby, da jeg har en irriteret tyktarm normalt, og derfor er vant til vibrerede tarme Men da jeg blev scannet til MD (20+1) kom der et ordentligt spark som selv jordemoderen kunne mærke, og så var det jo helt rart at blive bekræftet i at det er bebs jeg kan mærke og ikke bare tarmbevægelser

Jeg har aldrig mærket de såkaldte bobler, en fisk der slår med halen eller lignende, jeg fik lige pludseligt bare et lille forsigtigt puf  Men min moderkage ligger også på forvæggen, så tænker det er derfor der er sprunget stadier over Nu mærker jeg puf hver dag - og ind i mellem så hårde spark at jeg er bange for at baby flyver ud gennem maveskindet 

Anmeld Citér

20. januar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Det er den vildeste oplevelse de scanninger og graviditeten generelt. Jeg fik første scanning til Nf. Men blev scannet en gang om mdr fra uge 20 til fødslen. Så har også ekstremt mange billeder på dvd fra dengang :-) 

(billedet er fra 3D scanning i 28+5) 

Helt enig! 

Og hvor er det et fint billedet

nu glæder jeg mig bare endnu mere 

Anmeld Citér

20. januar 2017

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Jeg mærkede liv omkring 19+0, men var meget i tvivl om det nu også var baby, da jeg har en irriteret tyktarm normalt, og derfor er vant til vibrerede tarme Men da jeg blev scannet til MD (20+1) kom der et ordentligt spark som selv jordemoderen kunne mærke, og så var det jo helt rart at blive bekræftet i at det er bebs jeg kan mærke og ikke bare tarmbevægelser

Jeg har aldrig mærket de såkaldte bobler, en fisk der slår med halen eller lignende, jeg fik lige pludseligt bare et lille forsigtigt puf  Men min moderkage ligger også på forvæggen, så tænker det er derfor der er sprunget stadier over Nu mærker jeg puf hver dag - og ind i mellem så hårde spark at jeg er bange for at baby flyver ud gennem maveskindet 

Hehe kunne ikke lade vær med at smile af din kommentar 

tak for dit svar  glæder mig bare rigtig meget til at få lov rigtig at mærke liv nu. 

Det kan være det bare var indbildning "denne gang" men det mærkede bare meget specielt 

Anmeld Citér

21. januar 2017

sasaba

Jeg er førstegangs gravid og jeg mærkede liv omkring uge 16. Det var over hovedet ikke spark jeg kunne mærke men sådan en kildrende fornemmelse, som jeg vidste ikke kom fra tarme eller mavesæk! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.