Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg mærkede små bobler og en kilden da jeg var omkring uge 12 mærkede det også kun en enkelt gang
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnoMom skriver: Haha. Det går lidt stærkt fra mobilen nogen gange ellers skal du nok komme til at mærke senere ;-)
Haha. Det går lidt stærkt fra mobilen nogen gange
ellers skal du nok komme til at mærke senere ;-)
Sådan kan det jo gå
ja det jo det! Glæder mig bare helt vildt
vi var til scanning 8+4 og fik set i 3D (se billedet) så stort. Nu glæder jeg mig bare til NF
Guldlok88 skriver: Jeg mærkede små bobler og en kilden da jeg var omkring uge 12 mærkede det også kun en enkelt gang
Uuuh det så spændende altså
Anonym skriver: Sådan kan det jo gå ja det jo det! Glæder mig bare helt vildt vi var til scanning 8+4 og fik set i 3D (se billedet) så stort. Nu glæder jeg mig bare til NF
Det er den vildeste oplevelse de scanninger og graviditeten generelt. Jeg fik første scanning til Nf. Men blev scannet en gang om mdr fra uge 20 til fødslen. Så har også ekstremt mange billeder på dvd fra dengang :-)
(billedet er fra 3D scanning i 28+5)
Jeg mærkede liv omkring 19+0, men var meget i tvivl om det nu også var baby, da jeg har en irriteret tyktarm normalt, og derfor er vant til vibrerede tarme Men da jeg blev scannet til MD (20+1) kom der et ordentligt spark som selv jordemoderen kunne mærke, og så var det jo helt rart at blive bekræftet i at det er bebs jeg kan mærke og ikke bare tarmbevægelser
Jeg har aldrig mærket de såkaldte bobler, en fisk der slår med halen eller lignende, jeg fik lige pludseligt bare et lille forsigtigt puf Men min moderkage ligger også på forvæggen, så tænker det er derfor der er sprunget stadier over Nu mærker jeg puf hver dag - og ind i mellem så hårde spark at jeg er bange for at baby flyver ud gennem maveskindet
AnoMom skriver: Det er den vildeste oplevelse de scanninger og graviditeten generelt. Jeg fik første scanning til Nf. Men blev scannet en gang om mdr fra uge 20 til fødslen. Så har også ekstremt mange billeder på dvd fra dengang :-) (billedet er fra 3D scanning i 28+5)
Helt enig!
Og hvor er det et fint billedet
nu glæder jeg mig bare endnu mere
Pianisten skriver: Jeg mærkede liv omkring 19+0, men var meget i tvivl om det nu også var baby, da jeg har en irriteret tyktarm normalt, og derfor er vant til vibrerede tarme Men da jeg blev scannet til MD (20+1) kom der et ordentligt spark som selv jordemoderen kunne mærke, og så var det jo helt rart at blive bekræftet i at det er bebs jeg kan mærke og ikke bare tarmbevægelser Jeg har aldrig mærket de såkaldte bobler, en fisk der slår med halen eller lignende, jeg fik lige pludseligt bare et lille forsigtigt puf Men min moderkage ligger også på forvæggen, så tænker det er derfor der er sprunget stadier over Nu mærker jeg puf hver dag - og ind i mellem så hårde spark at jeg er bange for at baby flyver ud gennem maveskindet
Hehe kunne ikke lade vær med at smile af din kommentar
tak for dit svar glæder mig bare rigtig meget til at få lov rigtig at mærke liv nu.
Det kan være det bare var indbildning "denne gang" men det mærkede bare meget specielt
Jeg er førstegangs gravid og jeg mærkede liv omkring uge 16. Det var over hovedet ikke spark jeg kunne mærke men sådan en kildrende fornemmelse, som jeg vidste ikke kom fra tarme eller mavesæk!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128