Er det her en svag rosa streg eller skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014

Kom den inden for tid?

Min første test da jeg ventede min søn var også meget svag, lidt ligesom din. Jeg var dog også kun 3+1 fandt jeg senere ud af (det vidste jeg ikke fordi at mine cyklusser var uregelmæssige). Hos mig blev den meget tydeligere allerede efter et par dage, så vil råde dig til at teste igen der og få vished. Krydser for at der er gået en lille bebs ''i fælden''.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2017

mortilk

JC2014 skriver:

Kom den inden for tid?

Min første test da jeg ventede min søn var også meget svag, lidt ligesom din. Jeg var dog også kun 3+1 fandt jeg senere ud af (det vidste jeg ikke fordi at mine cyklusser var uregelmæssige). Hos mig blev den meget tydeligere allerede efter et par dage, så vil råde dig til at teste igen der og få vished. Krydser for at der er gået en lille bebs ''i fælden''.

Tak hvor er du sød, og jeg håber du har ret.. jeg har selv tænkt tanken om at min cyklus kunne værelidt uregelmæssig, så muligvis er jeg slet ikke gået så mange dage over tid som jeg selv tænker

Anmeld Citér

22. januar 2017

Mutti84

Har du testet igen i dag?

Anmeld Citér

22. januar 2017

mortilk

Mutti84 skriver:

Har du testet igen i dag?

Jeg begyndte at bløde kraftigt i morges og har gjort det hele dagen Jeg testede i morges og fortsat samme svage streg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.