Mulde87 skriver:
Hej med jer.
Ville høre hvordan jer der prøver at blive gravide takler ventetiden, så man ikke bliver bims af at tænke på det hele tiden?
Vi har prøvet i små 5 måneder nu uden held. Nogle måneder har det ikke påvirket mig men i denne måned synes jeg godtnok det er svært. Ved godt det er normalt der går noget tid før det lykkes.
Men jeg glæder mig jo bare helt vildt :)
Hej.
Vi har prøvet siden april 2014, så kender alt til ventetid og hvor svært det kan være. Vi er i behandlingsregi nu og har i sommers holdt 6 mdr pause (vi har ventet på, at komme i gang med IVF), for jeg havde virkelig brug for ikke at tænke på det hele tiden. Min kæreste og jeg aftalte derfor, at vi bare nød sommeren og levede, som vi normalt ville gøre. Dét var tiltrængt og gjorde, at jeg følte mig klar igen.
Jeg kan ikke leve med, at det overtager mine tanker og mit liv fuldstændig, så prøver at være bevidst om det, men i perioder er det svært. Nok ligesom du selv skriver, nogle måneder er lette, andre svære. Jeg forsøger at holde mig beskæftiget med andre ting, nu er jeg jo også tilknyttet et hospital og der kommer man nok ikke udenom ventetid, så for at gøre det lettere for mig selv, forsøger jeg at koncentrere mig om andre ting. F.eks. har vi ændret livsstil, jeg er kommet ordentligt i gang med at træne og sådan. 
Håber for dig, at det snart lykkes for jer 
Anmeld
Citér