Hej piger. Jeg håber virkelig nogle af jer kan hjælpe mig eller give mig nogle råd. Eller bare en positiv bemærkning med på vejen, for jeg er ved at blive virkelig frustreret.
Vi prøver på 6. måned at blive gravide, mine kæreste og jeg, efter jeg smed præventionen i slut juli. Første, anden og 3. cyklus kom som 'normalt', men ved 4. cyklus udeblev min menstruation helt, men kom så igen med præcis 53 dages efter sidste. Ellers har min mens kommet som den skulle med 29-30 dage i mellem. Jeg har været til gynækolog, fordi jeg var nervøs over at der gik så længe mellem menstruationerne og jeg teste negativt på graviditetsteste. Gynækologen sagde at alt ser helt normalt ud 'dernede'.
Ifølge min app, havde jeg ægløsning omkring nytår, hvor mig og min kæreste også havde sex.
Nu er det så over en uge siden jeg skulle have haft min mens. Det eneste der er kommet, var noget brunligt udflåd på dagen og så har jeg haft lidt murren i lænden, ellers er der ingen tegn, synes jeg. Jeg tog så en graviditetstest i mandags og i går og alle viste negative. Som i ikke engang hvad der lignede noget der var tæt på. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, og hvad jeg skal tro, og jeg er ærligtalt ved at blive utrolig frustreret og nervøs for om noget kan være galt med mig.
Jeg prøver virkelig at lade være med at tænke for meget over PB, men det er sgu svært! (Forslag modtages med kyshånd!)
Hvad ville i gøre i min situation? 
Anmeld
Citér