Det klør afsindigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
7 svar
8 synes godt om
19. januar 2017

Anonym trådstarter

Nu må jeg altså lige høre jer kloge kvindfolk derude 

jeg har et problem med meget svidige patter, ja jeg sagde PATTER! 

jeg er nød til hver eneste aften side komplet med bar overkrop (mega lækkert med mormor patter bye the way!!!)
alt sammen fordi de klør, de klør og klør, de bliver varme, svidige og klør. ekstra slemt når jeg har sportsbh på som jeg bare har hver dag når jeg går til træning og er rytter 

HVORFOR!? 

jeg har prøvet alverdens cremer, vaske flere gange daglig bare kun med vand er også prøvet. 

min mand forsøger at hjælpe mig ved at sige IKKE KLØ! når han ser det, for jeg har enda prøvet at kradse når jeg sover 

det er imellem brysterne og under brysterne det værste klø er. 

Jeg kradser til det bløder  så slemt er det. jeg mærker slet ikke hvor slemt det er før jeg får set det eller min mand ser det. 

kan så lade det være et par dage, hvor sår heler og jeg er pæn igen, og så siger det vups, og så kommer det igen

skal siges at det startede efter jeg mine sidste børn, hvor mit bryst virkelig bare blevet stort  ikke noget jeg er stolt af og har virkelig hængepatter nu, som nok heller ikke hjælper på fugten/luften suk 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Nu må jeg altså lige høre jer kloge kvindfolk derude 

jeg har et problem med meget svidige patter, ja jeg sagde PATTER! 

jeg er nød til hver eneste aften side komplet med bar overkrop (mega lækkert med mormor patter bye the way!!!)
alt sammen fordi de klør, de klør og klør, de bliver varme, svidige og klør. ekstra slemt når jeg har sportsbh på som jeg bare har hver dag når jeg går til træning og er rytter 

HVORFOR!? 

jeg har prøvet alverdens cremer, vaske flere gange daglig bare kun med vand er også prøvet. 

min mand forsøger at hjælpe mig ved at sige IKKE KLØ! når han ser det, for jeg har enda prøvet at kradse når jeg sover 

det er imellem brysterne og under brysterne det værste klø er. 

Jeg kradser til det bløder  så slemt er det. jeg mærker slet ikke hvor slemt det er før jeg får set det eller min mand ser det. 

kan så lade det være et par dage, hvor sår heler og jeg er pæn igen, og så siger det vups, og så kommer det igen

skal siges at det startede efter jeg mine sidste børn, hvor mit bryst virkelig bare blevet stort  ikke noget jeg er stolt af og har virkelig hængepatter nu, som nok heller ikke hjælper på fugten/luften suk 

Ville tage til lægen. Lyder som noget eksem af en art 

Anmeld Citér

19. januar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Så tænker jeg måske også at du lige skal tjekke om det er kunststof de er sportsbh'er. 

Find helst nogle med masser af bomuld i. 

Jeg er også selv en varm en af slagsen. I løbet af en (hård fysisk) arbejdsdag har jeg gennemsvedt min bh under brysterne. Men jo mere bomuld der er i, jo mere optager den bare sveden. Derimod polyester, det suger det ikke på samme måde. 

Anmeld Citér

19. januar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Er det nældefeber?

Anmeld Citér

20. januar 2017

morseptember17

Sørg for at holde dig ordentligt tør under brysterne. Smør med en god creme (decubal er god) og læg et bomuldsstykke under hver bryst og mellem... 

Anmeld Citér

20. januar 2017

Abracadabra

Du kunne da sagtens have en svampeinfektion.

Anmeld Citér

20. januar 2017

"Anarkisten"

Tilslutter mig Abracadabra. Hvis dine babser er tunge og du sveder, så,vil det være ret sandsynligt med en svampeinfektion.

Svampen eeeeelsker fugt og varme. Snak med doktor eller gå på apoteket i morgen og få noget Brentan creme. Skulle det nu vise sig ikke, at være en svamp, så har du ikke gjort noget galt i at starte op på Brentan 

Anmeld Citér

20. januar 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Du har sikkert en infektion nu. 

men ville anbefale en strop bluse inderst til at suge også en bomuldsstykke mellem. Også bh'en ud over.

Sexet not

Men det hjælper.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.