14 mdr siger ingen ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.951 visninger
5 svar
2 synes godt om
19. januar 2017

A-1995

min søn blev 14 mdr igår, og siger stadig ikke andet end Hej, hvilket han har sagt siden han var 11 mdr.. han pludrer hele tiden og meget varieret men som sagt så ingen rigtige ord udover Hej... han virker heller ikke til at forstå særlig meget af det jeg siger til ham...

andre med børn i den alder der ikke rigtig siger ord endnu? Ved ikke rigtig om jeg skal være bekymret...

hab har lige lært at gå så det har han jo brugt en del energi på..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2017

Jegkiggerpåfugle

Mit barn er 15 mdr og kan ikke sige noget

Anmeld Citér

19. januar 2017

AnoMom

A-1995 skriver:

min søn blev 14 mdr igår, og siger stadig ikke andet end Hej, hvilket han har sagt siden han var 11 mdr.. han pludrer hele tiden og meget varieret men som sagt så ingen rigtige ord udover Hej... han virker heller ikke til at forstå særlig meget af det jeg siger til ham...

andre med børn i den alder der ikke rigtig siger ord endnu? Ved ikke rigtig om jeg skal være bekymret...

hab har lige lært at gå så det har han jo brugt en del energi på..

Det er altså ikke unormalt i dem alder. :-)

min er snart 18 mdr og siger Hej som det eneste rene ord. Resten er også bare pludder og det pludder har så forskellige ordlyde hvis man kan sige det sådan så har lært når han siger vov, mor, mormor og far selvom han ikk siger det rigtigt. 

Anmeld Citér

19. januar 2017

Muhmi

Hvis du er nervøs, så få ørerne tjekket... Vores søn havde ingen symptomer på at han ikke kunne høre, men har været meget langsom til at snakke, det er faktisk kun siden han sidst fik lagt dræn og også fjernet polypper for ca. 4 mdr. siden at man virkelig kan forstå ham og han er snart 4 og har så 3 dræn bag sig

Anmeld Citér

19. januar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Vores datter er 18 måneder.

Og det er først her inden for de sidste 14 dage der er begyndt at komme ord.

Det er ord som av. Bøh.(altså kuk kuk bøh)hej. Bar (Far)

Det skal nok komme nogen er hurtigere end andre.

Anmeld Citér

19. januar 2017

frkchili

Jeg tror, det er meget normalt, at børn på 14 måneder endnu ikke er begyndt at tale. Min niece, som lige er fyldt 2, siger stadig ikke et eneste ord - hun har så også været til lidt forskellige undersøgelser for at finde ud af, om der er noget galt, da hun heller ikke går endnu, men indtil videre ser det ikke ud til, at hun fejler noget. Og hun fungerer rigtig fint i alle andre henseender. Børn er vel bare forskellige, så tror ikke du skal være bekymret på nuværende tidspunkt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.