Hvad skal jeg lige tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
13 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej piger!

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal tro.. Jeg ved godt at man ikke kan stole på tests efter tid, men jeg lavede den her men en meget farvet teststreg efter tid.. Jeg er 4+0 idag, og lige som jeg ser på testen bløder jeg lidt. Ikke meget, meget svagt orange/lyserød. Men tænker at det jo nok er min mens  

ved det ikke, skal jeg bare smide testen ud og tænkte at det var det.. Har i nogen erfaringer? 

Kæmpe kram 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2017

Muhmi

Nogle oplever en smule blod i starten af graviditeten Gem du endelig testen lidt endnu Så længe du ikke har ondt og ikke bløder voldsomt, så vil jeg mene du er gravid... Stort (forsigtigt) tillykke 

Anmeld Citér

19. januar 2017

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nogle oplever en smule blod i starten af graviditeten Gem du endelig testen lidt endnu Så længe du ikke har ondt og ikke bløder voldsomt, så vil jeg mene du er gravid... Stort (forsigtigt) tillykke 

Ååh tak! jeg krydser fingre!! Men en smule skeptisk.. Det er selvfølgelig også tidligt, ved at man kan være en af dem hvor man ikke har nok hcg til at "stoppe" mens helt.. Meeeen åååh 

Anmeld Citér

19. januar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

Ååh tak! jeg krydser fingre!! Men en smule skeptisk.. Det er selvfølgelig også tidligt, ved at man kan være en af dem hvor man ikke har nok hcg til at "stoppe" mens helt.. Meeeen åååh 

Krydser også alt hvad jeg kan! 

Det er desværre ikke ualmindeligt at nogle bløder, det er bare dybt foruroligende.. Man føler jo ikke at blod hører med til en graviditet, men nogle gange gør det bare, hvis man har lidt følsomme blodkar

Vi krydser og HÅBER at bettefis bliver derinde i ni mdr. endnu

Anmeld Citér

19. januar 2017

Kay

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal tro.. Jeg ved godt at man ikke kan stole på tests efter tid, men jeg lavede den her men en meget farvet teststreg efter tid.. Jeg er 4+0 idag, og lige som jeg ser på testen bløder jeg lidt. Ikke meget, meget svagt orange/lyserød. Men tænker at det jo nok er min mens  

ved det ikke, skal jeg bare smide testen ud og tænkte at det var det.. Har i nogen erfaringer? 

Kæmpe kram 

Dukkede stregen først op efter tid? Og hvor lang tid efter tid?

Anmeld Citér

19. januar 2017

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Dukkede stregen først op efter tid? Og hvor lang tid efter tid?

Ja lige præcis - ca 15 minutter, så kom den. Men efter tid er vel efter tid  min blødning er ikke blevet til mere - tog bind i, fordi jeg tænkte at den jo kom nu. Den er så stoppet, der er heller intet ved toilet besøg. Mærkeligt... 

Anmeld Citér

19. januar 2017

FHR

Anonym skriver:

Hej piger!

Kæmpe kram 

Jeg ville bestemt ikke stolte på den. 

Dengang mine tests blev positive efter tid, regnede jeg også med graviditet. Men havde aldrig været gravid. Blodprøven var HCGet på 0! 

Stol ikke på den. Er du gravid, skal du nok får en positiv test indenfor tiden. 

Test igen om nogle dage, hvis det viser sig du ikke begynder at bløde mere. 

Held og lykke 

Anmeld Citér

19. januar 2017

Anonym trådstarter

FHR skriver:

Jeg ville bestemt ikke stolte på den. 

Dengang mine tests blev positive efter tid, regnede jeg også med graviditet. Men havde aldrig været gravid. Blodprøven var HCGet på 0! 

Stol ikke på den. Er du gravid, skal du nok får en positiv test indenfor tiden. 

Test igen om nogle dage, hvis det viser sig du ikke begynder at bløde mere. 

Held og lykke 

Nej er også rimelig skeptisk, derfor jeg blev nødt til at lave et opslag  Jeg holder øje med blødningen, har det også sådan lidt - hvis det ikke er noget, så kom da med den mens så vi kan prøve igen  Men tak for svaret! Det er altid dejligt med ærlige svar 

Anmeld Citér

19. januar 2017

FHR

Anonym skriver:

Nej er også rimelig skeptisk, derfor jeg blev nødt til at lave et opslag  Jeg holder øje med blødningen, har det også sådan lidt - hvis det ikke er noget, så kom da med den mens så vi kan prøve igen  Men tak for svaret! Det er altid dejligt med ærlige svar 

Tror jeg vi alle kender 

ja det så trælst bare at vente på den menstruation, når man bare vil videre i forløbet 

jeg selv havde ikke haft menstruation i 10 uger, da jeg stod med en positiv test inden for tiden 

og nu er jeg 10+4 

Anmeld Citér

19. januar 2017

Anonym trådstarter

FHR skriver:

Tror jeg vi alle kender 

ja det så trælst bare at vente på den menstruation, når man bare vil videre i forløbet 

jeg selv havde ikke haft menstruation i 10 uger, da jeg stod med en positiv test inden for tiden 

og nu er jeg 10+4 

Hold da op! Men ved du hvad - så er du da næsten ovre de gylde 3 måneder  

KÆMPE stort tillykke! Hvor er det dejligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.