Kinesiske kalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

louise8723

Ved mig sagde den dreng og det er hvad jeg får

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

prettybutterfly

Den passer altså ikke på mig! Jeg sku have haft en dreng, men venter en pige om ca 10 uger!

Anmeld

5. oktober 2009

Nemesis

Den kalender som tager udgangspunkt i kvindens alder ved befrugtning har passet på mig alle 3 gange.

Har 2 drenge og venter en pige.

Sisse

Anmeld

5. oktober 2009

TbCp

Den passede også på mig

Anmeld

5. oktober 2009

Diana...

Den har passet på min veninde med hendes 3 børn men ikke på mig. 

Men selvfølgelig får jeg ret bare vent og se søde Rosa.

Anmeld

5. oktober 2009

MaleneG

Hvis scanningsdamen, og den kinesiskekalender får ret, så venter jeg en pige

Anmeld

5. oktober 2009

LMM

Jeg har taget fire forskelige kineswiske kaldender test.. og alle siger en pige.. spændende  har også taget en test hvor man skulle svare på en masse spørgsmål og det blev også en pige

Vi tror selv at det er en bette dreng vi vendter  men nu må vi se på mandag, der tager vi til scanning
kan ikke vendte nu ha ha..

Anmeld

5. oktober 2009

mek-83

Spændene, iflg alle disse kinesiske kalendre så skulle det blive en pige, ved endnu ikke hvad det bliver

Håber da lidt den har ret, der er slet ikke kommet nogle små piger i vores familie de sidste mange mange år  Men vi er nu glade bare det bliver et sund og velskabt barn.

Anmeld

5. oktober 2009

N&J

Jeg prøvede den fra ,min mave inden jeg fødte, vi vidste jo ikke hvad det blev, og kunne bare ikke få den til at passe på mig selv eller mine søskende.. så var det jeg kom i tanke om at der blev lagt to uger oveni undfangelsesdagen og så passede den pludselig på mig, min søster, bror og min søsters dreng, og så sagde den at jeg fik en lille pige... og det håbede jeg også på.. så det var en dejlig overraskelse da hun endelig kom....

Ved ikke selv om det passer, men det passede mig fint at den sagde en pige..

Anmeld

5. oktober 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Har læst et sted at man kan se i den kinesiske kalender om man skulle få en dreng eller en pige - det tror jeg selvfølgelig ikke på, men er der nogen der ligger inde med et link?

Rosa - obsessed...

Tjaa det passer ikke på nogen jeg kender...jeg har selv været inde og lure
Ifølge den får jeg en pige...er selv overbevist om en dreng..så nu må vi se

Knus
Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.