Hjælp: Gave til pige på 6 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg skal købe en lille julegave til en pige på 6 år (0. klasse).

Hun er glad for både "pige"-legetøj, udendørs aktiviteter, tøj/tasker osv. - ja meget nemt egentlig. Budgettet er 100-200 kr.

Har I nogle idéer? Det kan være lidt svært at vide hvad der er alderssvarende når man ikke selv har børn i den alder.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2017

Tascha26

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg skal købe en lille julegave til en pige på 6 år (0. klasse).

Hun er glad for både "pige"-legetøj, udendørs aktiviteter, tøj/tasker osv. - ja meget nemt egentlig. Budgettet er 100-200 kr.

Har I nogle idéer? Det kan være lidt svært at vide hvad der er alderssvarende når man ikke selv har børn i den alder.

Noget kreativt som gode farveblyanter (faber castell), top model design bøger, Barbie, små tasker, smykker osv fra h&m, brætspil

Anmeld Citér

18. januar 2017

Anonym trådstarter

Tascha26 skriver:

Noget kreativt som gode farveblyanter (faber castell), top model design bøger, Barbie, små tasker, smykker osv fra h&m, brætspil

Gode idéer - tusind tak! Jeg tror jeg ser om jeg kan få en barbiedukke på tilbud, det mener jeg ikke hun har (så meget af) og det vil hun garanteret blive glad for. 

Anmeld Citér

18. januar 2017

Ciss

Lego Friends har været et hit hos min pige fra den alder.

Anmeld Citér

18. januar 2017

FruStolpe

Vore pige på 6 et meget glad for playmobil og schleich heste. Men også alle former for spil hitter. 

Anmeld Citér

18. januar 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.